عصر بازار

جزئیات تفاهم‌نامه بین دانشگاه خوارزمی و سازمان بورس

عصر اعتبار- رئیس مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه خوارزمی با اشاره به تفاهم‌نامه‌ای که روز گذشته بین این دانشگاه و سازمان بورس و اوراق بهادار منعقد شد اظهار کرد: بر اساس این تفاهم نامه دانشگاه خوارزمی با همکاری سازمان بورس اقدام به برگزرای دوره های کوتاه مدت و بلند مدت در زمینه های مرتبط می کند.

جزئیات تفاهم‌نامه بین دانشگاه خوارزمی و سازمان بورس
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، نوری  با اعلام خبر فوق افزود: تفاهمنامه مذکور به امضای دکتر سبحان اللهی رئیس دانشگاه خوارزمی و محمد فطانت رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار رسیده است و موضوع آن همکاری های آموزشی پژوهشی و مشاوره‌ای در زمینه بازار سرمایه است.

    وی با اشاره به ادغام دانشگاه علوم اقتصادی با دانشگاه خوارزمی اظهار کرد بعد از اینکه دانشگاه علوم اقتصادی با دانشگاه خوارزمی ادغام شد، این دانشگاه دارای سه دانشکده علوم مالی، علوم اقتصادی و مدیریت شد و در زمینه مالی و بازار سرمایه پتانسیل خوبی دارد.

    رئیس مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه خوارزمی با بیان اینکه قبلا تفاهم نامه‌ای بین سازمان بورس و دانشگاه علوم اقتصادی وجود داشت گفت: هدف از انعقاد تفاهمنامه جدید این بود که شرایط و تاریخ تفاهمنامه با توجه به ادغام دانشگاه علوم اقتصادی با دانشگاه خوارزمی به‌روز شود. در حال حاضر نیز دوره های MBA بازار و سرمایه با مشارکت سازمان بورس در دانشگاه خوارزمی در حال برگزاری است.

    شرایط شرکت در دوره های مشترک بین دانشگاه خوارزمی و سازمان بورس

    نوری در ادامه در مورد شرایطی که افراد باید برای شرکت در دوره های مشترک بین دانشگاه خوارزمی و سازمان بورس دارا باشند توضیح داد: افرادی که تمایل دارند در دوره های مذکور شرکت کنند، نباید الزاما دانشجوی دانشگاه خوارزمی باشند بلکه دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی در هر رشته‌ای، داشتن سابقه کار در بازار سرمایه وپول و پذیرش در آزمون های کتبی و شفاهی شروط شرکت در این دوره‌ها است.

    وی در مورد مدرکی که به شرکت کنندگان اعطا می‌شود، نیز گفت: به افرادی که دوره های مذکور را می گذارنند یک مدرک MBA از طرف دانشگاه خوارزمی و 4 گواهی اصول بازار سرمایه، کارشناسی عرضه و پذیرش، مدیریت نهاد های مالی و تحلیل گری اوراق بهادار اعطا می‌شود. البته شرط اعطای آخرین گواهی معدل بالای 17 است.

    رئیس مرکز آموزش‌های آزاد دانشگاه خوارزمی در پایان در مورد نحوه ثبت نام برای شرکت در دوره‌های مربوطه اظهار کرد: متقاضیان برای شرکت در این دوره‌ها باید به سامانه ELC.KHU.AC.IR   مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی