عصر بازار

۶ برنامه برای ساماندهی مسکن مهر

عصر اعتبار- مدیرعامل شرکت عمران پردیس با اشاره به ۶ برنامه برای ساماندهی مسکن مهر این شهر، گفت: آب شرب واحدهای آماده تحویل مسکن مهر پردیس کاملا سالم است و با هماهنگی آبفای شرق استان تهران به مخزن اصلی آب شرب شهر وصل شده است.

۶ برنامه برای ساماندهی مسکن مهر
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از تسنیم با تشریح برنامه‌هایش برای ساماندهی مسکن مهر پردیس، اظهار کرد:‌ برای ساماندهی مسکن مهر پردیس یک برنامه یکماهه، سه ماهه، شش ماهه، یکساله، 18 ماهه و دو ساله را ارائه کرده‌ایم و بر همان اساس برنامه‌ها را پیش می‌بریم.

    وی با بیان این‌که برنامه تحویل دیروز (دوشنبه) نیز  بر این اساس صورت گرفت، تاکید کرد: شعار شرکت عمران این است که در عمل کارهایی را انجام دهیم  تا متقاضیان عزیز در خانه‌های خود ساکن شوند.

    وی با یادآوری این‌که به‌صورت شبانه‌روی به دنبال حل مشکلات مسکن مهر پردیس هستیم، ادامه داد: در این راستا با پیمانکاران فازهای  3، 5، 8، 9 و 11 جلسات متعددی برگزار شده است. در فاز 11، متقاضیان باید 39 میلیون و 750 هزار تومان آورده داشته باشند که از میان متقاضیانی که دیروز به فراخوان شده بودند تنها 5 نفر این مبلغ را واریز کرده بودند و به همین جهت هم توانستیم به همین افراد واحدها را تحویل دهیم.

    غفوری با تاکید بر این‌که مابقی افراد نیز قرارداد واگذاری خود را دریافت کرده‌اند به مباحث پیش آمده درباره بازپس‌گیری کلید این واحدها از متقاضیان اشاره کرد و گفت: اصلا چنین چیزی نبوده است، کلیدهایی که به متقاضیان داده شد، کلیدهای کارگاهی بود و برای امنیت مغزی قفل واحدها تعویض و کلیدهای جدید به متقاضیان تحویل شد و این واحدها آماده سکونت است.

    وی با بیان این‌که 4500 واحد فاز 11 با تمام امکانات آماده افتتاح و تحویل به متقاضیان است، افزود: از سه بلوک 59 واحدی فقط 5 نفر سهم آورده خود را واریز کرده بودند.

    وی با تاکید بر این‌که برای افتتاح و تحویل واحدهای آماده باید متقاضیان نسبت به تکمیل آورده خود اقدام کنند، اظهار کرد: مبالغ باقیمانده از آورده باید به پیمانکاران پرداخت شود چراکه آنها از محل دارایی‌های خود این واحدها را تکمیل کرده‌اند.

    وی همچنین در خصوص مسائل مربوط به سلامت آب شرب این واحدها، افزود: آب این واحدها کاملا سالم است و با هماهنگی آبفای شرق استان تهران به مخزن اصلی آب شرب شهر وصل شده، ضمن آن‌که طی بازدیدی که مجموعه شرکت عمران داشتند برای اطمینان از آب شرب استفاده کردند.

    مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان این‌که جلسات موثری را با دستگاه‌های خدمات‌رسان برگزار کرده‌ایم، ابراز امیدواری کرد احتمالا طی هفته آینده این واحدها به‌صورت رسمی افتتاح شود.

    غفوری همچنین گفت: متقاضیان عزیز تا آخر تابستان اخباری خوبی درباره مسکن مهر پردیس خواهند شنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی