عصر بازار

حضور مدیران بیمه ها، بانک ها و شرکت ها در غرفه بانک ایران زمین

عصر اعتبار- در سومین روز از نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، مدیران شرکت های مختلف و همچنین نمایندگان و مدیران بانک ها و بیمه های حاضر در نمایشگاه با حضور در غرفه بانک ایران زمین بازدید کردند.

حضور مدیران بیمه ها، بانک ها و شرکت ها در غرفه بانک ایران زمین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در سومین روز از نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه، مدیران بانک ها و شرکت ها و همچنین افراد و خبرنگاران ضمن بازدید از غرفه بانک ایران زمین، به گفت و گو با مدیران و کارشناسان این بانک پرداختند.

    بانک ایران زمین با هدف توسعه فرهنگ کسب و کار خصوصی، بسط و گسترش بازار هدف و افزایش روزمره فعالیتهای تجاری، تولیدی و خدماتی، از طریق انجام فعالیتهای اعتباری و اعطای تسهیلات، تجهیز منابع و هدایت آنها به جانب فعالیتهای مولد در بخشهای مختلف بازرگانی، تولیدی و خدماتی و مسکن و ساختمان و همچنین جلب اعتماد مردم و رضایتمندی مشتریان، تاسیس شده است.

    این بانک در نظر دارد تا بهره گیری از متخصصان و نیروهای کارآمد با ورود به بازار و توسعه کسب وکار برای گسترش فعالیتهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از طریق ایجاد پیوند مستمر و پایدار با ذینفعان (مشتریان، سهامداران، کارکنان) و تقویت بنیه مالی و رشد واحدهای تولیدی، تجاری و خدماتی با تکیه بر بانکداری اسلامی گام بردارد.

    نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بصورت سالانه با حضور 350  شرکت داخلی و خارجی برگزار می شود.

    نهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه  از 20 تا 23 تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود وعلاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی با خدمات بانک ایران زمین از ساعت 10 تا 18 از غرفه ی این بانک در سالن 38 بازدید کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی