عصر بازار

دستور معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به روسیه

عصر اعتبار- نشست بررسی راهکارهای تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به روسیه و کشورهایCIS با حضور معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ، مدیرعامل بانک توسعه صادرات و نماینده بانک توسعه تعاون به میزبانی مدیرعامل بانک کشاورزی برگزار شد.

دستور معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به روسیه
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این نشست سیدحمید پورمحمدی، معاون برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اشاره به ضرورت حمایت از تولید صادرات محور، تسهیل شرایط و فراهم سازی امکانات برای صادرکنندگان محصولات کشاورزی، تاکید کرد: با عنایت به نام‌گذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت اقدام عملی در این راستا، نیاز جدی وجود دارد که سیاست های تدوین شده دولت تدبیر و امید در این خصوص با کمترین زمان ممکن عملیاتی و پیاده‌سازی شود. وی افزود: لازم است از همفکری حوزه های مختلف وزارت جهادکشاورزی نیز استفاده کرد.

    در بخش دیگری از این نشست، دکتر مرتضی شهیدزاده، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با تاکید بر تشکیل ستاد ویژه اقتصاد مقاومتی در این بانک گفت: بانک کشاورزی همواره عمل به تکالیف تعیین شده از سوی رهبری و اجرای برنامه‌های دولت تدبیر و امید را وظیفه مهم و جدی خود می‌داند. وی که پیش‌تر در راس هیاتی برای بسترسازی در خصوص ایجاد کانال ارتباطات مالی بین ایران و CIS با محوریت بانک کشاورزی به روسیه سفر کرده بود، ضمن تشریح برنامه‌های بانک کشاورزی در این راستا اظهار داشت: بانک کشاورزی به منظور استفاده مناسب از شرایط به‌وجود آمده در افق پساتحریم به منظور بهبود روابط تجاری ایران با روسیه در زمینه کشاورزی و صنایع وابسته ، برنامه ریزی جدی انجام داده‌است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی