عصر بازار

استاندارمارکه ایتالیا:

آماده فصل جدیدی از همکاری ها با ایران هستیم

عصر اعتبار- استاندار استان مارکه ایتالیا گفت: کشورش بدون توجه به سیاست های دوگانه کشورهای غربی، آماده فصل جدید و افزایش سطح مناسبات همکاری خود در همه زمینه ها با جمهوری اسلامی ایران است.

آماده فصل جدیدی از همکاری ها با ایران هستیم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، 'چری شولی' روزپنجشنبه درسفربه شهرستان آمل بیان کرد: ازاینکه دیدار با همتایان ایرانی در استان مازندران برای هیات تجاری مارکه فراهم شده بسیار خوشحال هستیم واین فرصت را برای توسعه همکاری های بیشتر استفاده خواهیم کرد.
    وی افزود: باید ازاین ارتباط ها در جهت تقویت بازارهای ایران و ایتالیا استفاده کنیم وآن را تحکیم ببخشیم، چرا که این امر باعث خواهد شد تا درجهت توسعه روابط ها گام های عملی تری برداریم.
    استاندارمارکه ایتالیا با اشاره به اینکه این دیدارها فرصت خوبی است تا سرمایه گذاران برای راههای همکاری تبادل نظر کنند، اضافه کرد: با تقویت برقراری ارتباط دوجانبه با مازندران ومارکه ،می توانیم بازارهای منطقه را درافق درازمدت آینده هدف گذاری کرد.
    شولی، افزود: زمینه های خوبی درمازندران برای برقراری همکاری وارتباط بیشتر با مارکه وجود دارد و این همکاری ها می تواند در زمینه های مختلف توسعه پیدا کند.
    همچنین رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع معادن وکشاورزی مازندران به سطح روابط تجاری واقتصادی جمهوری اسلامی ایران با کشور ایتالیا اشاره کرد وگفت: مازندران به لحاظ شرایط تحریم ظرفیت آن را نداشت که بتواند صادراتی داشته باشد.
    عبداله مهاجر افزود: البته نگاه این هیئت در بخش سرمایه گذاری است و این نخستین گروه اقتصادی در سال جاری است که برای اجرایی شدن همکاری ها به مازندران سفر کردند.
    وی اضافه کرد: در سال جاری زمینه روابط را از کشور ایتالیا آغاز کردیم و جای امیدواری زیادی هست که در پایان امسال به یک عملکرد خوبی برای استان مازندران دربخش صادرات برسیم.
    وی یادآورشد: دریخش صادرات و واردات، بیشتر نگاه تجاروبازرگانان مازندران، کشورهای حوزه دریای خزر است و موانع در سر راه صادرات را به دولت اعلام و اگر این موانع برداشته شود نوید خوبی را در سال 95 خواهیم داشت.
    مارکه (به ایتالیایی: Marche) یکی از 20 ناحیه ایتالیا با مساحت 9 هزار و 336 کیلومتر مربع است که در مرکز این کشور قرار دارد و به صورت خود مختار با نوع حکومت جمهوری اداره می شود.
    این ناحیه از سمت شمال و شمال غرب با ناحیه امیلیا - رومانیا و جمهوری سن مارینو ، از سمت غرب با ناحیه اومبریا ، از جنوب با آبروتزو و لاتزیو و از شرق با دریای آدریاتیک هم مرز است.
    بر اساس آمار این ناحیه ایتالیا افزون بر یک و نیم میلیون نفر جمعیت دارد و بیش از 150 هزار شرکت کوچک و متوسط تولیدی و صنعتی در حوزه کشاورزی، صنایع و گردشگری در آن فعالیت دارند.
    درآمد این استان در سال از محل صادرات حدود 30 میلیارد دلار برآورد شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو