عصر بازار

ثروتمندان بهتر از بقیه این واژه‌ها را می‌فهمند

عصر اعتبار- «چگونه موفق بودن» موضوعی است که همه‌ی میلیونرها آن را می‌دانند. شاید موفقیت آنها دلایل متفاوتی داشته باشد و پول و ثروت‌شان را به شیوه‌های مختلف کسب کرده باشند، اما همگی در این موضوع مانند هم هستند: آنها می‌دانند چه‌طور می‌توان موفق شد.

ثروتمندان بهتر از بقیه این واژه‌ها را می‌فهمند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از اقتصاد آنلاین، تبدیل شدن به یک میلیونر خودساخته از طریق کارآفرینی، بسیار چالش‌برانگیز است، کار زیادی می‌طلبد، و چیزی نیست که از عهده‌ی هر کسی بربیاید. هرچند بیش‌تر میلیونرهای خودساخته کمابیش چیزهایی درباره‌ی سخت کار کردن می‌دانند، اما واژگان کامل و جامعی نیز مختص خود دارند، به این معنا که تعریف برخی اصطلاحات مهم و معنای آنها را به خوبی می‌دانند.

    بر این اساس، در ادامه 5 واژه را می‌بینید که میلیونرها بهتر از سایرین آنها را درک می‌کنند:

    1. محدودیت

    میلیونرهایی که سخت کار می‌کنند و خودشان پول درمی‌آورند، می‌دانند که چیزی به نام محدودیت وجود ندارد. آنها حققیتا واژه‌ی محدودیت را می‌فهمند اما می‌دانند که در مسیر خواسته‌ها، اهداف و توانایی شما هیچ محدودیتی وجود ندارد. میلیونرها می‌دانند دلیل عدم پیشرفت سایر آدم‌ها این است که آنها تصور می‌کنند از عهده‌ی شکستن موانع پیش روی‌شان برنمی‌آیند.

    آدم‌های واقعا موفق، می‌دانند که هیچ مانع و محدودیتی در راه موفقیت‌شان وجود ندارد، و این‌که اگر به اندازه‌ی کافی تلاش کنند، می‌توانند هر مانعی را از سر راه‌شان بردارند. برای این‌که از محدودیت‌ها نترسید، باید معنای این واژه را به خوبی درک کنید، و متوجه باشید که تا چه حد می‌تواند مانع پیشرفت آدم‌ها شود—-میلیونرها این را بهتر از هر شخص دیگری می‌فهمند.

    2. ترس

    برای موفق بودن، نباید هیچ ترسی داشته باشید. ترس‌های متفاوتی وجود دارند که می‌توانند از رسیدن شما به هدف‌تان ممانعت کنند، و میلیونرها می‌دانند که ترس یکی از بزرگ‌ترین موانعی است که باید برای رسیدن به موفقیت از میان برداشته شود. انواع مختلفی از ترس وجوددارد—ترس از شکست، ترس از ورشکستگی، ترس از خجالت، “از دست دادن دوستان و احترام اطرافیان.”

    3. پشتکار

    این یکی واژه‌ای است که هر میلیونری باید درک کند. اگر نمی‌خواهید سختی‌ها را کنار بزنید و جلو بروید، هرگز یک میلیونر خودساخته نخواهید شد. داشتن کسب‌وکاری برای خودتان، دشوار است. در طول مسیر اشتباهات و قصور زیادی مرتکب می‌شوید و درس‌های زیادی می‌آموزید؛ ولی همین باعث می‌شود در طول زمان تبدیل به آدم بهتری شوید—به خصوص زمانی که به کارتان بچسبید و هرگز پا پس نکشید. آن‌هایی که تبدیل به میلیونرهای خودساخته شده‌اند، می‌دانند که موفقیت نهایی در رسیدن به اهداف‌ لذت بیش‌تری دارد، زمانی که پشتکار داشته‌اند و سخت کار کرده‌اند.

    4. صبر

    اگر واقعا نمی‌دانید صبور بودن یعنی چه، پس هرگز به اهداف حرفه‌ای و مالی خود نخواهید رسید. اگر می‌خواهید درآمد زیادی داشته باشید، باید صبور باشید. این اتفاق یک شبه اتفاق نمی‌افتد. تکمیل برنامه‌هایی که به بهترین نحو پایه‌ریزی شده‌اند، سال‌ها یا حتی چند دهه طول می‌کشد. خبر خوب این‌که زندگی طولانی است، و اگر فرصت‌های‌تان را طبق استراتژی خاصی به کار ببرید و آنها را به حداکثر برسانید، می‌توانید در هر ماراتونی برنده شوید. فقط لازم است که صبور باشید.

    5. اهداف

    در فهرست واژگان یک میلیونر هیچ واژه‌ای مهم‌تر از “هدف” نیست. هیچ‌کس به اندازه‌ی یک کارآفرینِ موفق این واژه را نمی‌شناسد. هر کارآفرینی می‌داند که مرگ و زندگی ما ه هدف‌مان بستگی دارد و به همین دلیل است که این واژه این‌قدر مهم است. اهدافی بلند و رویاهایی بزرگ در سر داشته باشید و برای رسیدن به اهداف و رویاها‌ی‌تان هر ‌چه از دست‌تان برمی‌آید انجام دهید— به این ترتیب شما هم می‌توانید یک میلیونر کارآفرین باشید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو