عصر بازار

ربیعی:

آمده ایم روزهای بهتری را برای آینده بسازیم

عصر اعتبار- وزیر تعاون ،کار و رفاه اجتماعی می گوید، هر چند شرایط دشوار اقتصادی، اجازه ایجاد تحولات بزرگ را نداد اما این برنامه کلی و جهت گیری دولت تدبیر و امید است که تلاش کنیم روزهای بهتری را برای آینده بسازیم.

آمده ایم روزهای بهتری را برای آینده بسازیم
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، علی ربیعی پس از آیین بهره برداری از نخستین واحد تولید آب اکسیژنه کشور در تبریز، در صفحه تلگرام شخصی خود نوشت: وقتی با دولت تدبیر و امید آمدیم بر آن بودیم تا با نشاندن لبخند بر لبان شما، از درد و رنج تان بکاهیم و به یاری هم ایرانی آبادتر برای کودکان پرنشاط این سرزمین بسازیم.
    « با پایداری بر عهد خود با خدا و شما، پای در این مسیر پرپیچ و خم گذاشتیم و هر آنچه در توان داشتیم برای عدم ریزش و ایجاد امنیت شغلی به کار گرفتیم. باشد که دیگر شلاقی بر تن نحیف کارگران نبینیم.»
    به گزارش ایرنا، دولت یازدهم در شرایطی مسوولیت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور را عهده دار شد که شرایط نامطلوبی در بخش های گوناگون به ویژه در حوزه های سیاسی و اقتصادی کشور حاکم بود.
    اختلاف ها بر سر برنامه هسته ای ایران و تحریم های اقتصادی، اقتصاد کشور را با مشکلات متعددی مواجه کرده بود و در حوزه سیاست خارجی در شرایط مطلوبی نبودیم.
    دولت برخاسته از رای مردم در یکسال اول مسوولیت خود تلاش های بیشماری در حوزه های سیاسی و اقتصادی انجام داد.
    مذاکرات نفس گیر هسته ای به نتیجه رسید و تحریم های اقتصادی این حوزه رفع شد. با اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) صادرات نفت خام ایران به سرعت افزایش یافت و به بیش از 2 میلیون بشکه در روز رسید.
    از دیگر موفقیت های مهم اقتصادی دولت یازدهم در طول سه سال فعالیت اش کاهش نرخ تورم از بیش از 40 درصد به کمتر از 10 درصد بود. ساماندهی تسهیلات بانکی، کنترل نرخ ارز، گسترش تعاملات بین المللی به ویژه با کشورهای توسعه یافته و انجام گفت گوهای گسترده با مقام های بیش از 58 کشور جهان در دوران پسابرجام از دیگر فعالیت های موفق دولت یازدهم به شمار می رود که منجر به ایجاد جو به مراتب آرامتر از گذشته شد.
    کَشتی که هشت سال فعالیت دولت های نهم و دهم به دلیل بی تدبیری در طوفان های سهمگین شناور بود ، اکنون می رود به ساحل امن درحوزه های سیاسی و اقتصادی و به تبع آن حوزه های اجتماعی و فرهنگی برسد.
    واحدهای اقتصادی که در آن هشت سال با مشکلات بیشماری مواجه شده بودند و به گفته کارشناسان اقتصادی با کمترین ظرفیت خود کار می کردند اکنون با حمایت دولت و رفع تحریم های اقتصادی می توانند اندک اندک توان خود را بازیابند.
    هر گونه خللی در اهداف برنامه های دولت یازدهم می تواند به ضرر مردم باشد و تردیدی نیست، کشتی که می تواند در کنار ساحل آرام به نفع مردم حرکت کند، سنگ اندازی می تواند آن را به دریای امواج بی ثباتی سال های گذشته بازگرداند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو