عصر بازار

در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی اصفهان ؛

برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر در اصفهان

عصر اعتبار- دهمین نمایشگاه بین المللی طلا، جواهر، سنگ های قیمتی، ماشین آلات و صنایع وابسته از ۲۹ تیر تا یکم مرداد امسال در محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در جوار پل تاریخی شهرستان برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر در اصفهان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا ، این نمایشگاه در دهمین سال برگزاری میزبان 130 شرکت کننده داخلی و خارجی در فضایی به مساحت 9 هزار مترمربع درچهار سالن شیخ بهایی، میرداماد، نقش جهان و نصف جهان است.

    گفتنی است ، 17 شرکت مطرح صنعت طلا و جواهر از کشورهای ایتالیا، ترکیه و امارات متحده عربی در این نمایشگاه حضور مستقیم دارند.

    مشارکت کنندگان داخلی نیز از استان های اصفهان، البرز، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، قزوین، هرمزگان و یزد بوده و همچنین نمایندگی های فروش کشورهای اتریش، هند، آمریکا ودراین نمایشگاه شرکت دارند.

    تولیدکنندگان مصنوعات طلا، جواهر، نقره و سنگ های قیمتی، ماشین آلات و ابزار آلات طلاسازی، دستگاه های لیزر و سی.ان.سی، مراکز علمی و آموزشی و مجموعه های فعال در زمینه تجهیزات و صنایع وابسته طلا و جواهر، عمده مشارکت کنندگان این نمایشگاه را تشکیل می دهند.

    حضور مشارکت کنندگان کشورهای ایتالیا، ترکیه و امارات متحده عربی به صورت مستقیم، افزایش متراژ نمایشگاه در مقایسه با سال های گذشته و همچنین حضور بیشتر برندهای معتبر تولیدکننده ماشین آلات و ابزار طلاسازی کشور از مهمترین تفاوت های برگزاری این دوره نمایشگاه طلا و جواهر اصفهان به شمار می آید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی