عصر بازار

برای نهمین سال متوالی؛ بانک پاسارگاد از نفرات برتر آزمون سراسری تقدیر می کند

عصر اعتبار- بانک‌پاسارگاد برای نهمین سال متوالی، از نفرات برتر آزمون سراسری سال ۱۳۹۵ تقدیر به عمل خواهد آورد.

برای نهمین سال متوالی؛ بانک پاسارگاد از نفرات برتر آزمون سراسری تقدیر می کند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط‌ عمومی این بانک، ضمن اعلام این خبر و  تبریک به نفرات برتر آزمون سراسری گفت: بانک‌پاسارگاد به منظور ارج نهادن به تلاش و شایستگی نفرات برتر آزمون سراسری، برای نهمین سال متوالی، از این عزیزان تقدیر خواهد کرد.

    وی افزود: بانک‌پاسارگاد به نفرات اول، دوم و سوم 5 گروه آزمایشی سهام بانک‌پاسارگاد را اهداء خواهد کرد. همچنین تا هر مقطعی که در داخل کشور ادامه تحصیل دهند، مبلغی به طور ماهانه به حساب این عزیزان واریز خواهد شد. رفیعی تصریح کرد: بانک‌پاسارگاد این اقدام را از سال 1387 آغاز کرده‌است و هم‌اکنون برترین‌های کنکور سراسری سال‌های گذشته در مقاطع بالاتر نیز تحت حمایت بانک پاسارگاد هستند.
    مدیرروابط عمومی بانک پاسارگاد در پایان ضمن اشاره به هدف بانک‌پاسارگاد از این اقدام خاطرنشان کرد: بانک‌پاسارگاد در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، بر خود لازم می‌داند با حمایت و تقدیر از نخبگان کشور، زمینه را برای کاهش دغدغه‌های این عزیزان و ارتقاء سطح علمی و تجربی ایشان، آماده کند. چرا که در نتیجه آن، پیشرفت و آبادانی کشور در زمینه‌های مختلف محقق خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی