عصر بازار

رئیس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای شهر تهران:

اتوبوس‌های دارای «کارت‌خوان‌ خراب» حق گرفتن کرایه نقدی ندارند

عصر اعتبار- نصب دستگاه‌های کارت‌خوان در اتوبوس‌ها قرار بود برای همیشه به بحث و مجادله‌های تکراری رانندگان و مسافران مبنی بر نداشتن پول خرد، تعیین و اخذ کرایه‌های سلیقه‌ای و عدم دریافت نقدی کرایه ها خاتمه دهد اما این روزها خرابی این دستگاه‌ها مشکل جدیدی برای مسافران و رانندگان ایجاد کرده است. به گفته رئیس کمیته حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران، رانندگان اتوبوس‌هایی که دستگاه کارت خوان آنها خراب است حق گرفتن وجه نقد را ندارند.

اتوبوس‌های دارای «کارت‌خوان‌ خراب» حق گرفتن کرایه نقدی ندارند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، در مورد بروز اینگونه مشکلات گفت: شهروندانی که دارای کارت بلیت الکترونیک هستند در صورت مواجه با کارت خوان‌های خراب می‌توانند به صورت رایگان از آن سرویس استفاده کنند.

    وی با بیان اینکه همه اتوبوس‌های بخش خصوصی و بلیتی به دستگاه‌های کارتخوان بلیت الکترونیک مجهز شده‌اند، گفت: از شهروندان تقاضا داریم که در صورت مشاهده خراب بودن یا خاموش بودن دستگاه‌های کارتخوان بلیت الکترونیک، موضوع را به سامانه 1888 اطلاع دهند تا رسیدگی های لازم در این زمینه صورت گیرد.

    سرخو با بیان اینکه عدم پرداخت کرایه از سوی مسافر،  ممکن است موجب نارضایتی راننده اتوبوس و یا کنترل کنندگان بلیت در ایستگاه‌ها شود، اعلام کرد: شهروندان در صورتی که  با چنین مشکلی روبرو شدند می‌توانند موضوع را به صورت تخلف اعلام کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی