عصر بازار

بیمه «ما»در یک پرونده آتش سوزی؛ بالغ بر ۵/۴ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد

عصر اعتبار- شرکت بیمه «ما» در راستای تحقق یکی از سیاست‌های اصلی خود در خصوص مشتری مداری و پرداخت به موقع و دقیق خسارت، در یک پرونده بالغ بر ۵/۴ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد.

بیمه «ما»در یک پرونده آتش سوزی؛ بالغ بر ۵/۴ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این شرکت مبلغ چهار میلیارد و نهصد و هفتاد و شش میلیون و هشتصد و شصت و سه هزار و پانصد ریال خسارت بیمه آتش سوزی را در سریع ترین زمان ممکن و پس از بررسی و ارزیابی خسارت  به یکی از بیمه گذاران خود تقدیم کرد.
    بر اساس این گزارش، طی مراسمی ویژه در شعبه بوشهر و با حضور امیرحسین قربانی معاون شبکه فروش و توسعه بازار، امیر رادسعید مدیر بازاریابی، فروش،تبلیغات و CRM، امیر شفیعی مدیر امور شعب و همچنین جناب آقای کیوانی سرپرست بانک ملت استان بوشهر و جمع کثیری از نمایندگان این استان چکی به مبلغ چهار میلیارد و نهصد و هفتاد و شش میلیون و هشتصد و شصت و سه هزار و پانصد ریال تقدیم آقای یزدان پناه  نماینده "شرکت یزدان نخل دالکی" گردید.
    این گزارش می افزاید حادثه در اثر اتصال سیم برق رخ داده است و خساراتی به این شرکت وارد آورده که کارشناسان فنی بیمه های آتش سوزی در سریع ترین زمان ممکن به محل حادثه مراجعه نموده و پس از بررسی دقیق حادثه  مبلغ خسارت را ارزیابی و برآورد کردند.
    گفتنی است آقای یزدان پناه نماینده " شرکت یزدان نخل دالکی " ضمن ابراز رضایت از نحوه رسیدگی به خسارات ایجاد شده و توجه به مشتری مداری در شرکت بیمه «ما» اظهار امیدواری کرد صنعت بیمه به عنوان پشتوانه برای فعالان عرصه اقتصاد، صنعت و تولید با طراحی محصولات جدید، بیش از گذشته پوشش‌های بیمه ای مورد نیاز بیمه‌گذاران را فراهم نماید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی