عصر بازار

افزایش کمک هزینه خرید عینک، سمعک و عصای بازنشستگان کشوری از ابتدای تیرماه

عصر اعتبار- با موافقت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، افزایش کمک هزینه خرید عینک، سمعک و عصای بازنشستگان کشوری از ابتدای تیرماه ۹۵ اجرا خواهد شد.

افزایش کمک هزینه خرید عینک، سمعک و عصای بازنشستگان کشوری از ابتدای تیرماه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، با موافقت محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، سقف میزان کمک هزینه پرداختی این صندوق برای خرید عینک 800 هزار ریال، سمعک دو میلیون ریال و عصا 200 هزار ریال اعلام شد.


    بنابراین، سقف پرداخت کمک هزینه خدمات سه گانه صندوق، که پیش از این در مجموع دو میلیون و 100 هزار ریال بود، به سه میلیون ریال افزایش یافت.


    کمک هزینه خرید عینک، سمعک و عصای بازنشستگان کشوری که از ابتدای تیرماه 95 افزایش یافته است، پیش از این به ترتیب 500 هزار ریال، یک میلیون و 500 هزار ریال و 100 هزار ریال بود.


    بازنشستگان کشوری که پیش از اول تیرماه 95 از کمک هزینه صندوق بازنشستگی برای خرید عینک، سمعک و عصا استفاده کرده اند، در صورت خرید مجدد از تاریخ اعلام شده به بعد، صرفاً از مابه التفاوت کمک هزینه قدیم و جدید بهره مند خواهند شد.


    به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به آدرس cspf.ir در بخش خدمات ویژه، منوی هزینه های بیمه تکمیلی عصا، عینک و سمعک از جزئیات و نحوه ارائه این خدمات اطلاع یابند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی