عصر بازار

بانک تجارت املاک و مستغلات را برای فروش به مزایده گذاشت

عصر اعتبار- بانک تجارت براساس آگهی مزایده شماره ۹۵/۳/م بخشی از املاک و مستغلات خود را در تهران و شهرستانها به فروش می رساند.

بانک تجارت املاک و مستغلات را برای فروش به مزایده گذاشت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار»  بانک تجارت در نظر دارد املاک مازاد بر نیاز خود را واقع در تهران و شهرستانها به شرح ذیل با وضع موجود و با شرایط نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی  به فروش برساند. 
    متقاضیان  می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، بازدید از املاک ، دریافت برگ درخواست شرکت در مزایده ، در تهران به اداره مهندسی و املاک واقع در خیابان آزادی ، بین خیابانهای نواب و اسکندری ، ساختمان بانک تجارت (طبقه پنجم) و تسلیم پیشنهادات خود حداکثر تاپایان وقت اداری مورخ3-5-95 به دبیرخانه کمیسیون معاملات عمده( طبقه هشتم) و در  مراکز استانها به محل مدیریت شعب منطقه مربوطه مراجعه فرمایند.
    بازگشایی پاکات در تاریخ11-5-95رأس ساعت 10 صبح در محل ساختمان مدیریت امور تدارکات و مهندسی  واقع در تهران به نشانی فوق انجام خواهد شد و حضور  شرکت کنندگان درجلسه بازگشایی بلامانع است. چنانچه تغییری در تاریخ  بازگشایی پاکات صورت گیرد، مراتب تلفنی به اطلاع  شرکت کنندگان خواهد رسید . 
    گفتنی است   مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل 5% قیمت پایه مزایده مندرج در آگهی است که می بایست به حساب شماره 01821474 نزد بانک تجارت واریز گردد. همچنین شرکت کنندگان مبلغ 200.000 ریال (به حساب کارمزد فروش اسناد به شماره 01854879 نزد بانک تجارت)واریز و فیش را ضمیمه برگ پیشنهاد نمایند.  (ضمناً مبلغ دریافتی جهت خرید اسناد به هیچ وجه مسترد نخواهد شد).
    براساس این گزارش  رعایت مفاد فرم پیشنهاد شرکت در مزایده الزامی است و بهای پیشنهادی باید از حیث مبلغ مشخص و معین و بدون خط خوردگی بوده و درپاکت لاک و مهر شده (دربسته)تسلیم گردد و کلیه املاک عرضه شده با وضعیت موجود به فروش می رسند و بازدید از محل با هماهنگی قبلی امکانپذیر است .همچنین بانک در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات واصله مختار است و هزینه آگهی از برندگان مزایده اخذ می گردد.
    ضمناً متن آگهی درسایت بانک تجارت به نشانی www.tejaratbank.ir  قابل دسترسی می باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی