عصر بازار

بانک جهانی ۴ شرکت و یک شخصی حقیقی خارجی را تحریم کرد

عصر اعتبار- بانک جهانی ۴ شرکت و یک شخص حقیقی را از کشورهای مغولستان، ویتنام، آرژانتین، پرو و کنیا به اتهام فساد مالی تحریم کرد.به گزارش خبرگزاری تسنیم، گروه بانک جهانی نام ۴ شرکت و یک فرد دخیل در اقدامات قابل تحریم مرتبط با پروژه‌های این بانک در کشورهای مغولستان، ویتنام، آرژانتین، پرو و کنیا را در لیست تحریم قرار داد. تحریم‌ها علیه این شخصیت‌های حقیقی و حقوقی پس از انجام تحقیقات لازم اعمال شده است.بر اساس این گزارش در مغولستان، شرکت دوو اینفورمیشن سیستمز به مدت ۲ سال و ۶ ماه در فهرست تحریم‌ها قرار خواهد داشت. تحقیقات بانک جهانی نشان داد که شرکت دوو در اقدامات فاسدی دست داشته تا قراردادی را از بانک جهانی به دست آورد.

بانک جهانی ۴ شرکت و یک شخصی حقیقی خارجی را تحریم کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از دنیای اقتصاد، لئونارد مک کارتی، معاون نظارتی بانک جهانی گفت: «نتیجه تحقیقات ما طی سه ماه گذشته از تداوم تعهد گروه بانک جهانی به رسیدگی به ادعاها در زمینه موارد کلاهبرداری و فساد حکایت دارد. ما در عین حال در حال همکاری نزدیک با کشورهای عضو و شرکت‌ها برای تقویت سیستم‌های مدیریتی و ارتقای استانداردهای تبعیت از قوانین هستیم.»

    بر اساس شرایط تحریم‌ها، شرکت‌ها و اشخاص تحریم شده باید یک برنامه موثر تبعیت از قوانین بانک جهانی را به اجرا بگذارند. در دوره تحریم، شرکت‌ها و اشخاص نمی‌توانند هیچ قراردادی را به‌طور مستقیم یا غیر مستقیم با بانک جهانی در اختیار بگیرند یا در مراحل آماده‌سازی یا اجرای چنین پروژه‌هایی مشارکت داشته باشند. درج نام این شرکت‌ها و اشخاص در لیست تحریم‌ها موجب می‌شود که نام این شرکت‌ها و اشخاص در لیست تحریم‌های دیگر بانک‌های توسعه‌ای چندجانبه نیز قرار گیرد. بر اساس این گزارش شرکت‌های دوو اینفورمیشن سیستمز در مغولستان، تانگ لوی گروپ در ویتنام، کونسورکیو اوکونگاته در پرو و مینی مکس در کنیا موضوع این تحریم‌ها بوده‌اند. شخصی به نام استفن کورتنای چاندلر و تمامی شرکت‌های تحت مدیریت وی به دلیل اقدامات متقلبانه نیز برای مدت 3 سال تحریم شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو