عصر بازار

طلایی خبر داد:

سقف حقوق اعضای شورای شهر ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است

عصر اعتبار- نایب رئیس شورای اسلامی تهران گفت:حقوق پرداختی اعضای شورا بر مبنای ۷۰ ساعت حق الجلسه ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

سقف حقوق اعضای شورای شهر ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از جوان، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که به صورت فوق العاده امروز (سه شنبه) برگزار شد، اظهار داشت: کل حقوق پرداختی تمام اعضای شورا یکسان است و به مبنای 70 ساعت جلسه سقف آن از 5 میلیون و 100 تا 5 میلیون و 500 هزار تومان است که افراد جانباز از مالیات معاف هستند و در این پرداخت حق تلفن هزینه و حمل نقل در نظر گرفته شده است.

     


    وی ادامه داد: اسم آن 70 ساعت است ولی میانگین زمان حضور و وقت اعضا در پیگیری روزانه 15 ساعت است، اگر در مبنای 70 ساعت عمل کنند باید 2 جلسه حضور داشته باشند ولی اعضای شورا تمام وقت درگیر کارهای مردم هستند.

     


    طلایی بیان داشت: مبادا در انعکاس مسائل طوری رفتار شود که در شورای اسلامی شهر تهران حقوق آن چنانی وجود دارد و اگر اعضای شورا تمایلی به انتشار فیش حقوقی خود ندارند این اظهار نظر حق آنها است.

     


    نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با انتشار حقوق نمی‌توانیم به مسائل دیگر دست پیدا کنیم، تاکید کرد: مبارزه با فساد در جای دیگری است نه در فیش حقوقی.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی