عصر بازار

حضور سرخ پوشان پایتخت در کوثر

حرکت های مبتکرانه و نوآورانه اقتصاد ورزشی را پویا می کند

عصر اعتبار: مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر گفت: پویایی اقتصاد ورزشی کشور در گرو حرکت های مبتکرانه و نوآورانه است.

حرکت های مبتکرانه و نوآورانه اقتصاد ورزشی را پویا می کند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰
  • حرکت های مبتکرانه و نوآورانه اقتصاد ورزشی را پویا می کند
  • حرکت های مبتکرانه و نوآورانه اقتصاد ورزشی را پویا می کند
  • حرکت های مبتکرانه و نوآورانه اقتصاد ورزشی را پویا می کند
  • حرکت های مبتکرانه و نوآورانه اقتصاد ورزشی را پویا می کند
  • حرکت های مبتکرانه و نوآورانه اقتصاد ورزشی را پویا می کند
  • حرکت های مبتکرانه و نوآورانه اقتصاد ورزشی را پویا می کند

به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، روز دوشنبه 28 تیرماه سال جاری موسسه اعتباری کوثر میزبان اعضای هیات مدیره، مدیر عامل، سرمربی، کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس بود.

دکتر عیسی رضایی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر در این نشست صمیمی اظهارداشت: موضوع تامین مالی باشگاه ها فرآیندی فراتر از روند کنونی است.

وی با اشاره به فعالیت باشگاه های خارجی افزود:باشگاه های خارجی دارای فعالیت های اقتصادی و کانال های پخش مستقیم بازی ها رادیویی و تلویزیونی و کاملا خصوصی اداره می شوند.

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر گفت : شبکه های خصوصی تلویزیونی درآمد سرشاری را از محل تبلیغات نصیب باشگاه ها می کند.متاسفانه در ایران به دلیل ممنوعیت های قانونی باشگاه ها اجازه داشتن کانال مستقیم را ندارند و از این درآمد سرشار محرومند.

وی تاکید کرد:فعالیت اقتصادی رنگ نمی شناسد کما اینکه شما عزیزان فصل قبل در باشگاه های مختلفی بوده اید و بنا بر دلایل شخصی و سایر انگیزه ها جابجا و تیم محبوب خود را انتخاب می کنید.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نبود تفریح مناسب برای جوانان در کشور گفت:مقام معظم رهبری فرموده اند"زمان جنگ جوانان نشاط جوانی را در جبهه ها تخلیه می کردند"در حال حاضر جوان ها هیجان دارند اما فضایی برای تخلیه روحی و روانی وجود ندارد. لذا هر چقدر ما بتوانیم تیم های ورزشی را تقویت کنیم در سلامت روحی و نشاط اجتماعی موفق تر عمل کرده ایم.

دکتر رضایی با اشاره به بازی چشم نواز سرخ پوشان پایتخت در لیگ پانزدهم با سرمربیگری برانکو اظهار داشت:بازی های سال گذشته پرسپولیس انصافا خوب بود.امیدوارم امسال نیز بهتر از فصل قبل بدرخشید.

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر افزود : هرچه بازی ها لیگ برتر پرشور تر برگزار شود آثار روانی کار مثبت تر است .

وی بیان کرد : ما کار خود را  با باشگاه های استقلال، پرسپولیس و تراکتور سازی آغاز کرده‌ایم و امیدوارم که برای هرسه طرف این همکاری مفید باشد.

دکتر رضایی گفت:مطمئنا پرسپولیس با افکارجدید و نوآرانه سرمربی تیم به همراه بازیکنان قدرتمندش می‌تواند یک فصل موفق را پیش روی داشته باشد وافتخار می کنیم که یک تیم ایرانی قهرمان باشگاه های آسیا شود.

وی در خصوص مدل حمایتی موسسه اعتباری کوثر از باشگاه های پرطرفدار استقلال ، پرسپولیس و تراکتور سازی گفت: هدف از تعامل 5 جانبه میان باشگاه ها ، موسسه اعتباری کوثر و سامانه 3090 ، تعریف مدلی برد – برد است که هم چرخه تیم ها و هم چرخه اقتصادی موسسه کوثربچرخد .

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر گفت :به عبارت دیگر بر اساس این مدل موسسه کوثر توسط منابعی که بخشی از آن توسط خود شما عزیزان و هواداران جمع می شود را به عنوان تزریق منابع برای مجموعه باشگاهها در نظر می گیرد . همچنین مشتریان با دریافت  هوادار کارت کوثر، علاوه بر دریافت تمامی خدمات شتابی از خدمات و تخفیف های فروشگاه های زنجیره ای  ، رستورانهای زنجیره ای ، خدمات ICT(همراه اول و جیرینگ) و بیمه ای  طرف قرارداد با موسسه اعتباری کوثر بهره مند می شوند .

دکتر رضایی در ادامه خاطرنشان ساخت:امیدوارم شما عزیزان با افتتاح حساب و خرید سهام کوثر در چرخه فعالیت های اقتصادی اثر گذار باشید.

وی با اشاره به سیاست بانک مرکزی جهت ادغام برخی بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت:احتمالا یک یا دو مجموعه مالی در کوثر ادغام خواهد شد و یک بانک به مراتب قوی تر از شرایط فعلی به وجود خواهد آمد.این حرکتی است که شروع شده و امیدوارم با تلاش شما قهرمانان و سامانه 3090 تضمین کننده توسعه اقتصاد ورزشی کشور باشید.

بر اساس این گزارش ؛ در این جلسه صمیمانه ابتدا دکتر علی اکبر طاهری ضمن تشکر از دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر گفت: امیدوارم این رابطه شکل گرفته میان کوثر و باشگاه پرسپولیس تداوم داشته باشد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در این نشست صمیمی با تشکر از هماهنگی مسئولین باشگاه و کادر فنی در برگزاری این نشست مشترک اظهارداشت: ثبات مالی باشگاه ها به سازماندهی و کسب موفقیت های تیم ها کمک می کند.

سرمربی تیم پرسپولیس افزود: امیدوارم در شانزدهمین لیگ برتر فوتبال و بازی مقتدرانه و کیفی رضایتمندی کامل را تقدیم هواداران نماییم.

برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد: مطمئن هستم با همکاری سه جانبه موسسه اعتباری کوثر، باشگاه های استقلال ، پرسپولیس و تراکتور سازی و سامانه 3090 تلاش باشگاه ها بیشتر و بازیها جذاب تر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در ادامه جعفر کاشانی رییس هیات مدیره  و سید جلال حسینی کاپیتان سرخ پوشان به ارایه تاریخچه و برنامه های سال جاری باشگاه اشاره داشتند.

در ادامه کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس با امضاء تابلوی آماده شده نام خود را به یادگار در این موسسه ثبت کردند .

بر اساس این گزارش ؛ پس از این دیدار کادر فنی و بازیکنان تیم پرسپولیس با حضور در شعبه مرکزی موسسه نسبت به افتتاح حساب و دریافت هوادار کارت کوثر اقدام نمودند .

شایان ذکر است، موسسه  اعتباری کوثر از سال گدشته در تعامل با سامانه 3090 و ایجاد باشگاه هواداران باشگاه های استقلال ، پرسپولیس و تراکتور سازی و ارایه کارت های هوادار کارت کوثر سهم بسزایی در حمایت از تیم های مزبور داشته است. در سال جاری  در ادامه فرآیند مزبور قبل از آغاز لیگ برتر باشگاه های کشور موسسه اعتباری کوثر 12 تیرماه میزبان کادر فنی، سرمربی و بازیکنان تیم استقلال بود و امروز سرخ پوشان  در نشستی صمیمانه در حوزه مرکزی موسسه حضور یافتند.

برچسب ها
پورسعید خلیلی