عصر بازار

رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از پژوهشکده بیمه

حاکمیت شرکتی برای ادامه حیات شرکت های بیمه ضروری است

عصر اعتبار- دکتر همتی، صبح امروز از بخش های مختلف پژوهشکده بیمه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند کار، مسائل و درخواست های آنها قرار گرفت.

حاکمیت شرکتی برای ادامه حیات شرکت های بیمه ضروری است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر عبدالناصر همتی در این بازدید ضمن دیدار صمیمی با کارکنان و مدیران پژوهشکده بیمه گفت: برای بهره گیری مناسب از ظرفیت های پژوهشی پژوهشکده، تاسیس کتابخانه تخصصی بیمه باید در دستور کار قرار گیرد تا دانشجویان و کارشناسان صنعت بیمه به راحتی به منابع تخصصی بیمه دست یابند.
    رئیس کل بیمه مرکزی در بازدید از بخش های آموزشی و آزمون پژوهشکده بیمه، تقویت آموزش تخصصی مدیران و کارکنان صنعت بیمه را مهم دانست و گفت: گذراندن دوره های حرفه ای چون MBA، مدیریت استراتژیک، تجزیه  و تحلیل مالی، اقتصاد و .... برای مدیران و کارکنان صنعت بیمه باید ضروری تلقی شود.
    دکتر همتی، همچنین در بازدید از بخش پایان نامه ها بر حمایت بیشتر از پایان نامه های دانشجویی با موضوع بیمه تاکید کرد و گفت: باید با ابزارهای  تشویقی برای جذب دانشجویان به سمت پژوهش و تحقیق در خصوص بیمه تلاش کرد.
    رئیس کل بیمه مرکزی در این دیدار مجددا حاکمیت شرکتی را برای ادامه حیات شرکت های بیمه ضروری دانست و گفت: باتوجه به پتانسیل های موجود در پژوهشکده بیمه، باید مراحل اجرایی شدن این موضوع با جدیت لازم پیگیری شود تا گامی مؤثر در اصلاح روند مدیریت در صنعت بیمه برداشته شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی