عصر بازار

بازدید مدیرعامل پست‌بانک‌ایران از مدیریت شعب استان کرمانشاه

عصر اعتبار- دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران ضمن همراهی هیأت دولت در سفر به استان کرمانشاه و بازدید از مدیریت شعب استان و برخی شعب آن درجلسه شورای اداری این مدیریت گفت: پست‌بانک‌ایران، بانک تخصصی- توسعه‌ای است که درخدمت توسعه کشور بوده و نگاه تخصصی و حمایتی ویژه‌ای به حوزه‌های ICT و خرده‌بانکداری دارد.

بازدید مدیرعامل پست‌بانک‌ایران از مدیریت شعب استان کرمانشاه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی تصریح کرد: تغییر ماهیت فعالیت‌های این بانک به بانک توسعه‌ای– تخصصی حوزه ICT و خرده بانکداری حوزه روستائی، حضور فعال و مؤثر آن را درسطح کشور برای ارائه خدمات متنوع بانکی به هموطنان بیش از پیش فراهم ساخته است.
    فرحی افزود: پست بانک ایران، بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و استانها به عنوان هسته‌های اعتباری می‌بایست در این حوزه تعاملات بیشتری با مجموعه‌های ICT استان‌ها داشته باشند.
    وی عنوان کرد: شعب پست‌بانک‌ایران نیز با تعیین و ابلاغ EPS حداقلی و تحقق سودی که برای آنها پیش‌بینی شده باید برای محقق ساختن اهداف به دنبال منابع ارزان‌قیمت و پرداخت تسهیلات هدفمند در راستای اشتغال‌زائی و پویائی اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.
    فرحی با اشاره به قابلیت نیروی انسانی پست‌بانک ایران و تعهد و تلاش آنان اظهارداشت: این بانک با تکیه بر قابلیت و تعلق سازمانی نیروی انسانی توانسته است در نظام اقتصادی کشور تأثیرگذار بوده و نقش مؤثری در رفاه و امور معیشتی مردم داشته باشد.
    وی اظهارداشت: پست‌بانک‌ایران با توجه به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیر خود می‌تواند خدمات ارزنده‌ای ارائه نماید که مستلزم ارائه طرح‌های توسعه‌ای و خدماتی است. اما لازم است دولت حمایت‌های خود را از این بانک بیشتر کرده و ابزارهای لازم را دراختیار آن قرار دهد تا بتواند در زمینه‌های رفاه و عدالت اجتماعی کمک حال دولت باشد.
    مدیرعامل خاطرنشان ساخت: یکپارچه‌سازی Corebanking و توسعه IT بانک، توجه به واحدهای اجرائی، توسعه منابع انسانی و ارائه آموزش‌های کاربردی مستمر، سودآوری، توسعه کمی و کیفی خدمات، ساماندهی و بهسازی شعب و باجه‌های نمایندگی بانکی و استفاده از ظرفیت‌های منحصر به فرد آنها، تعیین EPS برای هریک از استان‌ها، تأمین کسری نیروهای انسانی، ارتقاء سخت‌افزارها و کاهش مطالبات از مهمترین برنامه‌های بانک در سال جاری است.
    فرحی ابراز امیدواری کرد: قطعاً در برنامه ششم توسعه کشور، دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی بسیاری از چالش‌های موجود ازجمله افزایش سرمایه بانک را مرتفع خواهد ساخت.
    وی درپایان عنوان کرد: فعالیت‌های پست‌بانک‌ایران در راستای سودآوری است و انتظار می‌رود با تأمین مالی بخش‌های ICT و طرح‌های کوچک اشتغال‌زا، ارائه خدمات متنوع و مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع به اهداف خود برسیم.
    محمدابراهیم عین‌علیان مدیرشعب پست‌بانک استان کرمانشاه نیز در این جلسه، گزارشی از عملکرد شعب استان ارائه و اظهارداشت: همکاران استان نیروهای بسیار با انگیزه و توانمندی هستند و بایستی بتوانیم با توسعه و تنوع بخشی به بانکداری الکترونیکی، مشتریان و منابع زیادی را جذب کنیم.
    همچنین در این جلسه؛ آرش شهرکی‌کیا مشاور مدیرعامل و مدیر امور حراست، داود قزلباش مدیرامور اعتباری و سرمایه‌گذاری، فرهاد بهمنی مدیر امور فناوری اطلاعات، محمود شیردل مدیر امور شعب و توسعه بازار و سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط‌عمومی هریک ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدیریت شعب استان در حوزه‌های مختلف به تشریح برنامه‌ حوزه‌های مربوطه پرداختند.
    گفتنی است: رؤسای شعب و مسئولان واحدهای ستادی استان نیز، دیدگاه‌ها و نظرهای تخصصی خود را بیان داشتند.
    شایان ذکر است: ضمن بازدید از واحدهای ستادی، شعبه پیام شهرستان هرسین و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی مبین و حسن‌زاده این شهرستان، شعبه نوبهار افتتاح و علاوه برآن امضاء تفاهم‌نامه مشترک همکاری بین استانداری کرمانشاه برای پرداخت تسهیلات به فعالان کسب‌و‌کارهای خرد از دیگر توفیقات و دستاوردهای این سفر بوده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی