عصر بازار

رونمایی از طرح بیمه همراه در شعبه جنوب شرق استان تهران

عصر اعتبار- مراسم رونمایی از طرح همراه بیمه با حضور مدیران و نمایندگان شعبه جنوب شرق استان تهران برگزار شد.

رونمایی از طرح بیمه همراه در شعبه جنوب شرق استان تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مراسم رونمایی از طرح همراه بیمه و تهیه جهزیه برای سه عروس نیازمند با حضور جمعی از مدیران و معاونین شعب، تعدادی از اعضا شورای شهر ورامین ، معاون دانشگاه ورامین، معتمدین شهرستان با کمک وحمایت پرسنل ونمایندگان شعبه جنوب شرق استان تهران در تالار گلهای ورامین برگزار شد.
    در ابتدای این مراسم رییس شعبه ضمن خوشامد گویی به حاضرین از راه اندازی طرح همراه بیمه برای اولین بار در کشور توسط شعبه جنوب شرق خبرداد.
    حسین تاجیک گفت: که با اجرای این طرح کارشناسان ونمایندگان ما در کمتر از نیم ساعت و تنها با یک تماس در محل بیمه گذار حاضر خواهند شد و بیمه نامه را صادر نموده وتحویل خواهند داد.
    وی صرفه جویی در زمان وهزینه بیمه گذاران و بالا رفتن فروش وجایگاه برند بیمه دی در منطقه را از محاسن این طرح عنوان کرد. در ادامه جلسه نیز سخنانی در مورد نحوه خدمات رسانی و عملکرد شرکت ، اقدامات صورت گرفته ، طرح های در دست اقدام ،خدمات رسانی بهتر در جهت جذب بیشتر بیمه گذاران منطقه برای حضوری موفق در عرصه صنعت عنوان شد.
    در این مراسم با کمک نمایندگان و پرسنل شعبه ومعتمدین شهرستان مبلغی جهت خرید بخشی از جهیزیه سه عروس کم بضاعت جمع آوری و به موسسه خیریه زینبیه تحویل داده شد . تقدیر از نمایندگان و همکاران شایسته منطقه نیز بخش پایانی این مراسم بود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی