عصر بازار

عرضه کاملترین بیمه عمر و حوادث گروهی توسط بیمه رازی

عصر اعتبار- کاملترین و جدید ترین طرح بیمه ای در رشته بیمه های عمر و حوادث گروهی با عنوان " بیمه جامع عمر و حوادث گروهی" توسط شرکت بیمه رازی به سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی کشور ارائه می شود.

عرضه کاملترین بیمه عمر و حوادث گروهی توسط بیمه رازی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، فرشید بخشی، معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی، با اعلام خبرمزبور بیان داشت: بیمه جامع عمر و وحوادث گروهی که مجوز عرضه آن از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران دریافت شده است، از هفته جاری به کلیه سازمان ها و مؤسسات دولتی و خصوصی و در سراسرکشور قابل ارائه می باشد.

    معاون فنی بیمه های اشخاص شرکت بیمه رازی افزود: در بیمه جامع عمر و حوادث گروهی علاوه بر ارائه پوشش های متعارف قرارداد های بیمه عمر و حوادث گروهی شامل فوت به هرعلت، فوت ناشی از حادثه و نقص عضو، پوشش بیمه بیماری های سخت(امراض خاص)  از جمله مواردی همچون سکته قلبی، سکته مغزی، انواع کانسر و بدخیمی، پیوند اعضا اصلی و جراحی عروق کرونری با حق بیمه نازل تحت پوشش قرارگرفته و چتر حمایتی بیمه های عمر و حوادث از کارکنان گسترش یافته است.

    فرشید بخشی خاطر نشان کرد: بیمه نامه مذکور در حقیقت یک بسته بیمه ای شامل پوشش های مختلف است که برخی از پوشش ها همچون نقص عضو، از کارافتادگی کلی و جزئی و پرداخت هزینه پزشکی ناشی از حادثه، به انتخاب بیمه گذاران محترم قابل حذف و یا اضافه می باشند.

    معاون فنی بیمه های اشخاص بیمه رازی در باره نحوه دریافت پوشش های بیمه ای و انعقاد قرارداد با شرکت بیمه رازی نیز یاد آور شد که سازمان، مؤسسات و کارفرمایان محترم جهت انعقاد این قرارداد و حمایت از کارکنان خود می توانند با مراجعه به شعب و نمایندگی های بیمه رازی در کل کشور از شرایط و نحوه انعقاد قرارداد کسب اطلاع نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی