عصر بازار

قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی خبر داد

کمک بیش از ۸۰ میلیاردی مردم به بهزیستی در ماه رمضان

عصر اعتبار- قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از جمع‌آوری ۸۰ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمکهای مردمی در قالب فطریه، غیر فطریه به صورت نقدی و غیرنقدی خبر داد.

کمک بیش از ۸۰ میلیاردی مردم به بهزیستی در ماه رمضان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، ضمن  بیان اینکه طبق فتوای رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید، سازمان بهزیستی نیز مسوول جمع آوری فطریه در سطح کشور بوده و مبالغ جمع آوری شده نیز در اختیار نیازمندان و تحت پوششان هر محل و استان قرار خواهد گرفت، افزود: تا این لحظه کمک های مردمی به سازمان بهزیستی در طول ماه مبارک رمضان 80 میلیارد و 700 میلیون تومان محاسبه شده این در حالیست که هنوز بخشی از کمکهای مردمی در استان فارس و یزد محاسبه نشده است.

    وی در خصوص کمکهای غیرنقدی تصریح کرد: کمکهای غیرنقدی در قالب اهداء ملک، اموال، وسائل و همچنین صرف غذا در مراکز تحت نظارت سازمان بهزیستی بوده است.

    قائم مقام مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور  در خصوص بیشترین کمکهای جمع‌آوری شده در طول ماه مبارک نیز گفت: شهرهای کردستان، همدان، هرمزگان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی به ترتیب دارای بیشترین رقم جمع‌آوری شده در سال جاری هستند؛ این درحالیست که شهرهای قزوین، سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی کمترین مشارکت را داشته‌اند.

    حجت الاسلام و المسلمین شهسواری در خصوص رشد مبالغ جمع آوری شده نسبت به رقم مشابه آن در سال گذشته، اظهار کرد: ارقام جمع آوری شده نسبت به سال گذشته 12 درصد رشد داشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی