عصر بازار

در پی وقوع اختلاس بزرگ

مدیرعامل بانک ملی استعفا کرد

اعتبار- یک منبع آگاه با تایید خبر استعفای مدیر عامل بانک ملی ایران اعلام کرد که استعفای خاوری از سوی حسینی پذیرفته نشد.

مدیرعامل بانک ملی استعفا کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۰۷:۳۵:۲۸

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار ، دقایقی پیش استعفای محمود رضا خاوری مدیر عامل بانک ملی ایران از سوی خبرگزاری ایسنا منتشر شد ولی خبرگزاری موج به نقل از یک مقام آگاه اعلام کرد که وزیر اقتصاد استعفای خاوری را نپذیرفته است.

    \r\n

    بر اساس اطلاعات رسیده، محمود رضا خاوری مدیر عامل بزرگ ترین بانک ایران در پی وقوع بزرگترین فساد مالی در شبکه بانکی کشور در سوم مهر ماه سال جاری استعفای خود را تقدیم حسینی وزیر امور اقتصاد و دارایی کرد.

    \r\n

    هم اکنون سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی برای شرکت در مجمع عمومی صندوق بین المللی پول و اجلاس بانک جهانی در واشنگتن به سر می برد.

    \r\n

    در عین حال، یک منبع آگاه اعلام کرد که وزیر اقتصاد استعفای محمود رضا خاوری را نپذیرفته است.

    \r\n

    شنیده ها حاکی از این است که خاوری در پی وقوه این اختلاس بزرگ از شبکه بانکی با ارسال نامه ای به دفتر مقام معظم رهبری از ایشان و از ملت ایران بابت این فساد بزرگ که با تخلف بانک صادرات و مدیران بانک ملی صورت گرفته، عذرخواهی کرده است.
    \r\nاین اخبار در حالی منتشر شده است که حسین دشتی مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی بانک ملی در گفت و گو با خبرگزاری فارس، خبر استعفای محمودرضا خاوری از مدیریت عاملی این بانک را نادرست خواند و گفت که این خبر صحت ندارد.
    \r\nدر عین حال چند خبرگزاری اعلام کرده اند که وزیر اقتصاد با استعفای خاوری موافقت کرده است. به هرحال باید منتظر ماند تا صحت خبر استعفا، پذیرش یا مخالفت با استعفا از طریق منابع رسمی مانند پایگاه اطلاع رسانی دولت یا روابط عمومی وزارت اقتصاد اعلام شود.

    \r\n
    پورسعید خلیلی