عصر بازار

برگزاری جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری توسط بیمه سرمد

عصر اعتبار- جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه سرمد از اول مردادماه تا ۱۳ آذرماه امسال مصادف با روز بیمه برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری توسط بیمه سرمد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، بیمه سرمد اعلام‌کرد: در قالب این جشنواره که برای مشتریان بیمه عمر و سرمایه‌گذاری شرکت که به عضویت باشگاه مشتریان سرمد نیز درآمده باشند، طراحی شده، هدایایی شامل یک دستگاه خودروی پژو 206 که به قید قرعه به یکی از بیمه‌گذاران بیمه عمر و سرمایه‌گذاری تقدیم می‌شود و همچنین پنج عدد سکه بهار آزادی برای پنج نفر از بیمه‌گذاران برتر بیمه عمر و سرمایه‌گذاری که دارای بالاترین میزان امتیاز در باشگاه مشتریان شرکت هستند، در نظر گرفته شده است.

    بنابر اعلام بیمه سرمد، پرداخت حق‌بیمه به مبلغ شش میلیون ریال در رشته بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری در طول مدت جشنواره، نداشتن اقساط معوق در بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری، ثبت‌نام در جشنواره از طریق باشگاه مشتریان بیمه سرمد، شرایط لازم جهت شرکت در این جشنواره است.

    علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با سامانه امور مشتریان به شماره 43963-021 تماس بگیرند و یا به باشگاه مشتریان شرکت بیمه سرمد   یا به شعب و نمایندگی‌های بیمه سرمد در سراسر کشور مراجعه کنند

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی