عصر بازار

فرماندار شهرستان سمنان:

۱۵۳ میلیارد تومان اعتبار ویژه سفر هیئت دولت به سمنان اختصاص یافت

عصر اعتبار- فرماندار سمنان ره آورد سفر هیئت دولت برای اجرای ۱۳ پروژه این شهرستان را ۱۵۳ میلیارد تومان اعتبار اعلام کرد و گفت: این پروژه ها طی دوسال محقق خواهند شد.

۱۵۳ میلیارد تومان اعتبار ویژه سفر هیئت دولت به سمنان اختصاص یافت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سید عباس دانایی صبح پنج شنبه در دومین  جلسه شورای اداری سمنان طی سال 95  به میزبانی سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان تشریح وضعیت مشکل کم آبی تصریح کرد: تامین آب شرب مردم اولویت اصلی مدیریت شهرستان است و با توجه به گرم شدن هوا در چند روز اخیر و افزایش مصرف با کاهش آب در شبکه آبرسانی مواجه هستیم.

    وی با بیان اینکه در مناطق آپارتمانی شهرسمنان با مشکل افت فشار مواجهیم، افزود: مشارکت مردم در راستای صرفه جویی و مدیریت مصرف آبی بسیار حائز اهمیت است.

    فرماندار سمنان همچنین با اشاره به مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری به استان در ابتدای سالجاری گفت: از 71 پروژه مصوب با اعتبار 948 میلیارد تومان 13 پروژه با  153 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان سمنان اختصاص یافته که در سال 95 و 96 محقق خواهد شد.

    دانائی با اشاره به هماهنگی با سازمان مدیریت و و برنامه ریزی استان سمنان از اهتمام و تعامل مثبت با این سازمان در پیگیری تخصیص 100درصدی  اعتبارات سفر ریاست جمهوری در سالجاری با رقم 75 میلیارد تومان خبر داد و گفت: با پیگیری استاندار امسال شاهد رشد 45 درصدی اعتبارات تملک دارایی های استان نسبت به سال قبل هستیم.

    وی همچنین با بیان اینکه هفته دولت فرصتی مغتنم برای ارائه دستاوردهای نظام است، ادامه داد:  به واسطه شرایط موجود مردم از بخش عمده ای از خدمات دولت اطلاعات کاملی ندارند که از مدیران می خواهیم تا در فرصت یک ماهه تا آغاز هفته دولت دستاوردهای دولت را جمع بندی و به اطلاع مردم شریف برسانند.

    فرماندار شهرستان سمنان با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرائی باید در اسرع وقت پروژه های آماده افتتاح و بهره برداری خود را به فرمانداری اعلام کنند، افزود: پروژه های عمرانی سال 95 در حوزه شهرستان و اعلام آن به سازمان مدیریت و برنامه ریزی جمع بندی شده است.

    دانایی تصریح کرد: دستگاه های اجرایی که پروژه های خود را در زمان مقرر اعلام نکرده اند از اعتبارات تملک دارایی های امسال بی بهره خواهند ماند.

    وی همچنین به مدیران  حاضر در جلسه ضمن بیان اینکه توجه شما به اجرای کامل طرح تکریم ارباب رجوع با این رویکرد که مردم ولی نعمتان ما بوده و باید در خدمت بهتر به مردم اهتمام لازم را با برخورد مناسب و اسلامی داشته باشیم، گفت: هماهنگی مدیران شهرستان  با ستاد برگزاری نماز جمعه سمنان در هرچه با شکوه تر برگزار کردن هفته بزرگداشت نماز جمعه، ارائه خدمات مناسب به مسافران تابستانی در چارچوب ستاد خدمات اجرایی سفر و به ویژه خادمان بارگاه رضوی و تلاش برای توقف مسافران و بازدید از جاذبه های گردشگری و سیاحتی و زیارتی شهرستان مورد توجه باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو