عصر بازار

در همایش بزرگان توسعه ملی معرفی شد

موسسه مهر پیشرو در عرصه توسعه ملی

اعتبار- موسسه مالی و اعتباری مهر در همایش بزرگان توسعه ملی به عنوان یکی از۱۰۰ شرکت پیشرو در عرصه توسعه ملی انتخاب شد.

موسسه مهر پیشرو در عرصه توسعه ملی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۰۷:۲۲:۲۶

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، این همایش با محوریت نقش مدیریت جهادی و کارآمد در پیشرفت و توسعه ملی و با حضور محبی نیا عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، بزرگیان معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه منابع انسانی رییس جمهور، خانم آجرلو نماینده مردم کرج در مجلس و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی و بیش از 1000 نفر از مدیران شایسته بخش خصوصی و دولتی از سراسر کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

    \r\n

    این همایش با هدف ایجاد بستری مناسب جهت شناخت توانمندی های داخلی و امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعه های موفق جهت بهره مندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری برگزار شد.

    \r\n

    موسسه مالی و اعتباری مهر توانست با اعمال مدیریت کارآمد، کارآفرینی، افزایش توان بهره وری، رعایت حقوق مصرف کنندگان با هدف خودکفایی و توسعه ملی گامی بلند بردارد و به عنوان یکی از صد شرکت پیشرو در عرصه توسعه ملی برگزیده شود.

    \r\n

    گفتنی است این همایش که با حضور بزرگترین مجموعه های صنعتی، تولیدی، اعتباری، نمایندگان اتاق های بازرگانی و صنایع-معادن استان ها، اتحادیه ها و انجمنها برگزار شد ابراهیم صفرلکی رئیس اداره کل روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری مهر به نمایندگی از دکتر نتاج مدیر عامل این موسسه تندیس و لوح تقدیر این همایش را دریافت کرد.

    \r\n
    پورسعید خلیلی