عصر بازار

سازمان امور مالیاتی اعلام کرد :

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی تا ۲ مرداد ماه تمدید شد

عصر اعتبار- آخرین مهلت قانونی تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد منتهی به پایان سال ۹۴ اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری در برخی استانها تا دوم مرداد ماه ۹۵ تمدید شد.

مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی تا ۲ مرداد ماه تمدید شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از سازمان امور مالیاتی کشور، آخرین مهلت قانونی تسلیم اظهارنامه مالیاتی عملکرد منتهی به پایان سال 1394 اشخاص حقوقی و همچنین صاحبان درآمد املاک اجاری در شهر تهران و برخی از استانها تا دوم مرداد ماه 95 تمدید شد.

    آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی عملکرد منتهی به پایان سال 1394 اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری در استانهای ایلام، خوزستان، هرمزگان، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و همچنین شهر تهران روز شنبه مورخ 2/5/1395 می‌باشد. بنابراین آن دسته از مودیان مذکور در شهر تهران و استانهای یاد شده که تا تاریخ 31/4/1395 موفق به ارائه اظهارنامه مالیاتی و پرداخت مالیات نشده اند، در اجرای تبصره (1) ماده 177 قانون مالیاتهای مستقیم فرصت دارند در روزهای جمعه و شنبه مورخ 1و2 مرداد ماه، با مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی: WWW.TAX.GOV.IR نسبت به ارسال اظهارنامه الکترونیکی و پرداخت مالیات اقدام نمایند

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی