عصر بازار

نخستین جلسه کمیسیون کارت‌ بانک‌ها در سال ۹۵ برگزار شد

عصر اعتبار- اتصال به شبکه‌های پرداخت بین‌المللی در دستور کار

نخستین جلسه کمیسیون کارت‌ بانک‌ها در سال ۹۵ برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در ابتدای این جلسه علی کبیری رئیس کمسیسون کارت بانک‌ها، گزارشی از اقدامات انجام شده توسط این کمیسیون در ماه‌های گذشته، به ویژه تعاملات صورت گرفته با اداره نظامهای پرداخت بانک مرکزی ج.ا.ا جهت توسعه همکاری و ارائه نظرات کارشناسی ارائه نمودند. در ادامه ایشان خواستار تعامل بیشتر بانک‌ها در کسب و به اشتراک گذاشتن دانش موضوعات و مسائل روز نظام‌های پرداخت همچون کارت اعتباری و اتصال به سیستم‌های بین‌المللی پرداخت شدند. ایشان درخواست نمود کارگروه‌های کمیسیون با بررسی‌های کارشناسی دقیق، نقش موثرتری در مشارکت در تصمیم‌سازی و سیاست‌گذاری در صنعت نظام های پرداخت ایفا نمایند.
    در ادامه، موضوعات دستور کار جلسه مطرح، و حاضران به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند. همچنین در این جلسه 2 کارگروه جدید "کارت اعتباری" و "ارتباط با شبکه‌های بین‌المللی پرداخت" به کارگروه‌های قبلی کمیسیون- کارگروه ابزار و کارت - اضافه و اعضای آنها انتخاب شدند.
    در پایان جلسه با پیشنهاد رئیس کمیسیون و موافقت اعضاء، کمال نیک‌سیرت از بانک اقتصادنوین، به عنوان دبیر کمیسیون کارت بانک‌ها انتخاب و معرفی شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی