عصر بازار

ایزوی بیمه آسیا یک سال تمدید شد

اعتبار- معاون برنامه‌ریزی و توسعه مدیرعامل بیمه آسیا، گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ISO ۹۰۰۱:۲۰۰۸) بیمه آسیا به مدت یک سال تمدید شد.

ایزوی بیمه آسیا یک سال تمدید شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۱:۴۵

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، علی نصیری‌پور افزود: با انجام ممیزی مراقبتی سالانه بیمه آسیا در روزهای پنجم و ششم شهریور ماه سال جاری، از سوی سرممیزان شرکت مرزبان کیفیت (نماینده رسمی شرکت IMQایتالیا) در مدیریت‌های فنی و پشتیبانی بیمه آسیا، این گواهینامه به مدت یک سال دیگر تمدید شد.

    \r\n

    وی افزود: ممیزین خارجی نقاط مثبت سیستم را اتخاذ رویکرد استراتژیک و متدولوژی سازمان در جهت تدوین اهداف و برنامه‌های عملیاتی ارزیابی وبا ارائه توصیه‌هایی در جهت ارتقای مدیریت کیفیت و رفع موارد عدم انطباق، مجوز تمدید سیستم را به مدت یک سال دیگر صادر کردند.

    \r\n

    وی ادامه داد: قبل از انجام ممیزی مراقبتی سالانه، اقدامات وسیعی در جهت حفظ، نگهداری و توسعه سیستم مدیریت کیفیت در بخش خسارت انجام شد.

    \r\n

    معاون مدیرعامل بیمه آسیا انجام روش‌های خودکنترلی را بخش مهمی در حفظ و ارتقای نظام مدیریت کیفیت بیمه آسیا دانست و گفت: این خودکنترلی‌ها با ارائه گزارش عملکرد به هیات‌مدیره و مدیریت ارشد و نیز اخذ راهنمایی‌های لازم به طور پیوسته در این شرکت انجام می‌شود.

    \r\n
    پورسعید خلیلی