عصر بازار

مدیر کل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

اجرای بیمه «اوقات فراغت» جوانان از اواخر مرداد

عصر اعتبار- مدیرکل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: از پایان ماه جاری بیمه اوقات فراغت جوانان و بیمه فراغت روستائیان اجرایی می‌شود.

اجرای بیمه «اوقات فراغت» جوانان از اواخر مرداد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایسنا، محسن طلایی اظهار کرد: زمانی‌که ما در حال رایزنی با بیمه ایران به منظور راه اندازی بیمه اوقات فراغت جوانان بودیم، به نشستی در معاونت معاون توسعه روستایی و مناطق محروم  ریاست جمهوری در زمینه اوقات فراغت روستایی دعوت شدیم و پس از برگزاری چند جلسه قرار شد این معاونت بسته‌ای برای اوقات فراغت روستاییان تعریف کند.

    وی با بیان اینکه تدوین بسته بیمه اوقات فراغت روستاییان در حال انجام است، گفت: بیمه ایران با دستگاه‌های مختلف مانند سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش جلساتی برگزار کرده و قرار است این دستگاه‌ها نیازهای فراغتی جوانان خود را به بیمه ایران منعکس کنند تا این سازمان بیمه‌گر نیازها را به صورت یک بسته در آورد و ما بیمه فراغت جوانان و بیمه فراغت روستاییان را همزمان افتتاح کنیم.

    طلایی اضافه کرد: قرار است در قالب بیمه اوقات فراغت جوانان و روستاییان این قشرها بتوانند پس‌اندازی برای آینده شغلی خود داشته و  کارآفرینی انجام دهند. در واقع آنان می‌توانند مبلغ اندکی را سرمایه گذاری کنند و با مشارکت بانک‌ها، پس اندازی در بیمه ایران شکل بگیرد. پس از چند سال جوانان و روستاییان می‌توانند از مبلغ جمع شده برداشت کنند و از آن برای اشتغال‌زایی بهره ببرند.

    مدیر کل طرح‌های ملی جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه کار روستاییان هم برای شهرنشینان و هم برای روستاییان می‌تواند جنبه فراغتی داشته باشد، گفت: صنایع دستی، قالیبافی و گردشگری طبیعی می‌تواند جنبه فراغتی داشته باشد علاوه بر آن موجب درآمد روستاییان شود.

    طلایی در پایان خاطرنشان کرد: بیمه فراغت جوانان و روستاییان به جوانان و روستاییان تعلق می‌گیرد تا آنان بتوانند با انجام فعالیت‌های فراغتی هم از آن بهره‌برداری مالی کند و هم جامعه از این فعالیت‌ها بهره ببرند، علاوه بر آن این بیمه به جبران خسارت آسیب‌دیدگان نیز تعلق می‌گیرد. بدین ترتیب اگر روستاییان به ویژه جوانان روستایی هنگام انجام فعالیت‌های فراغتی آسیب ببینند می‌توانند از مزایای بیمه اوقات فراغت جوانان و روستاییان استفاده کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو