عصر بازار

از سوی بانک مرکزی

استعفای دسته جمعی مدیران بانک ها تکذیب شد

اعتبار- یک مقام مسوول در بانک مرکزی با رد شایعه استعفای دسته‌جمعی مدیران بانک های درگیر در اختلاس بزرگ، گفت:‌ امروز چهارشنبه جلسه‌ای برای بررسی وضعیت مدیریت بانک های صادرات و ملی برگزار می شود.

استعفای دسته جمعی مدیران بانک ها تکذیب شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۶:۵۱

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار ،‌ در حالی که همزمان با استعفای مدیرعامل بانک ملی و برکناری مدیرعامل بانک صادرات اخباری از استعفای سایر مدیران درگیر در اختلاس بزرگ به گوش می‌رسد از بانک مرکزی و البته به نقل از یکی از مدیران ارشد این بانک خبر آمده که قرار است امروز جلسه دیگری برای تعیین و تکلیف وضعیت مدیران بانک‌های ملی و صادرات تشکیل شود.

    \r\n

    وی درباره شایعاتی در خصوص استعفای دسته‌جمعی مدیران درگیر در اختلاس بزرگ گفت: این اخبار به هیچ‌وجه صحت ندارد.

    \r\n

    وی تأکید کرد:‌ بانک مرکزی اصلاً در جریان استعفا یا برکناری مدیران بانک‌های دیگری که به نوعی در اختلاس بزرگ دست داشته‌اند نیست.

    \r\n

    این مقام مسوول در بانک مرکزی همچنین از بازگشت رییس کل بانک مرکزی تا ساعاتی دیگر به کشور خبر داد و گفت: بعد از اینکه رییس کل بانک مرکزی از اجلاس بانک جهانی به ایران برگردد بلافاصله پرونده اختلاس و به خصوص وضعیت مدیریت بانک‌های ملی و صادرات را مشخص خواهد کرد.

    \r\n

    به گزارش فارس،عصر دیروز برخی از منابع خبری از استعفای دسته جمعی مدیران بانک‌های درگیر در اختلاس بزرگ خبر داده بودند.

    \r\n

    همچنین طی روز گذشته (سه‌شنبه) محمودرضا خاوری مدیرعامل بانک ملی درپی رسوایی اختلاس بزرگ در حالی که در مأموریت کاری و در شهر لندن بود متن استعفای خود را به وزیر اقتصاد ارسال کرد و از مردم ایران و مقام معظم رهبری عذرخواهی کرد.

    \r\n

    از سوی دیگر ساعتی بعد از انتشار متن استعفای خاوری از سوی وزارت اقتصاد و اعلام موافقت وزیر با این استعفا اخباری از همین وزارتخانه مبنی بر برکناری سیدمحمد جهرمی مدیرعامل بانک صادرات در رسانه‌ها عنوان شد.

    \r\n

    انتهای پیام/

    \r\n
    پورسعید خلیلی