عصر بازار

بانک مسکن به پرداخت کنندگان غیر حضوری اقساط جایزه می دهد

اعتبار- بانک مسکن به مشتریانی که نسبت به پرداخت اقساط خود به صورت غیر حضوری از طریق ابزارهای پرداخت الکترونیک اقدام کنند در قرعه کشی جوایز ماهیانه این بانک شرکت داده می شوند.

بانک مسکن به پرداخت کنندگان غیر حضوری اقساط جایزه می دهد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۷:۱۸

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، بانک مسکم برای تشویق مشتریان به پرداخت غیر حضوری اقساط ، کسانی را که اقساط این بانک را با یکی از روش های غیر حضوری از جمله استفاده از خودپردازهای بانک مسکن ،کارتخوان های فروشگاهی ، تلفنبانک ، اینترنت بانک و موبایل بانک مسکن پرداخت کنند با حضور در قرعه کشی ماهیانه بانک مسکن از جوایز این طرح بهره مند خواهند شد.

    \r\n

    این گزارش حاکی است ، هر مشتری که در طول ماه قسط یا اقساط خود را پرداخت کند، ماه بعد در قرعه کشی شرکت داده شده و تا قبل از سر رسید قسط بعدی، از نتیجه قرعه کشی آگاه می شود.

    \r\n

    دارندگان تمامی کارت های اعتباری بانک ها متصل به شبکه شتاب که از موجودی آن ها در فاصله زمانی اول تا سی ام پایان هر ماه برای پرداخت اقساط بانک مسکن استفاده شده باشد، در قرعه کشی ماهیانه بانک مسکن شرکت داده خواهند شد.

    \r\n

    جوایز این قرعه کشی در صورت پرداخت اقساط با کارت های بانک مسکن به صورت نقدی به حساب های کارتی مشتریان واریز و یا از طریق صدور کارت های هدیه به آنان اهدا می شود و در صورت استفاده از دیگر کارت های عضو شبکه شتاب ، پرداخت جوایز به صورت واریز به حساب تسهیلات مشتریان برای کسر از مانده بدهی آنان است .

    \r\n
    پورسعید خلیلی