عصر بازار

گروه جی ۲۰ اعلام کرد:

خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تهدید برای اقتصاد جهان است

عصر اعتبار- گروه جی۲۰ با بیان اینکه خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تهدیدی برای رشد اقتصادی جهانی است، اعلام کردند همه ابزارهای سیاسی را برای کم اثر کردن این تهدید به کار می‌گیرند.

خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تهدید برای اقتصاد جهان است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از  فارس، گروه جی 20 که در شهر چنگ‌دووا چین گرد هم آمده‌اند تا مسائل اقتصادی مربوط به گروه و در ارتباط با سایر کشورها را بررسی کنند با تاکید بر اینکه برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) تهدیدی بر رشد اقتصاد جهانی است، تاکید کردند که همه ابزارهای سیاسی لازم را به کار می‌گیرند تا تاثیر این خروج بر رشد اقتصاد جهانی کاهش یابد.

    به گزارش اکونومیک تایمزآنها گفتند براساس همه‌پرسی ماه ژوئن که منجر به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا شد آینده اقتصاد جهانی در هاله‌ای از ابهام است.

    اعضای گروه بعد از نشست وزرا و رؤسای بانک‌های مرکزی گروه در شهر چنگ دووا چین اعلام کردند: گروه جی20 در موقعیت فعالی نسبت به این مسئله قرار دارد و امیدوار است در آینده انگلیس را دوست و همکار نزدیک اتحادیه اروپا ببیند.

    آنها تاکید کردند در پرتوی توسعه‌های اخیر ما تمام ملاحظات را برای استفاده ابزار سیاسی-مالی و نیز ساختاری به صورت فردی یا جمعی  برای کسب پایداری و توازن و رشد اقتصادی به کار می‌گیریم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی