عصر بازار

مدیر عامل موسسه عطوفت خراسان شمالی:

بانک پارسیان در ایفای رسالت های اجتماعی بنگاهی سرآمد است

عصر اعتبار- حریری مدیر عامل موسسه عطوفت خراسان شمالی : بانک پارسیان از معدود بنگاه های پولی است که در عرصه حمایت تسهیلاتی از بیماران خاص بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می کند.

بانک پارسیان در ایفای رسالت های اجتماعی بنگاهی سرآمد است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مدیر عامل موسسه عطوفت خراسان شمالی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری تسهیلاتی با صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان در بجنورد گفت: حمایت های تسهیلاتی صندوق قرض الحسنه پارسیان در سه سال گذشته در کاهش آلام دردمندان تحت حمایت این انجمن و تامین هزینه های درمان آنان بسیار مفید و کارگشا بوده و ما قدردان این حمایت ها و تلاش ها هستیم.
    محمد رضا بهنام حسین پور مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان نیز با بیان این که انجمن حمایت از بیماران سرطانی عطوفت خراسان شمالی یکی از دهها نهاد، موسسه و انجمن حمایتی است که هم اکنون تحت پوشش تسهیلاتی صندوق قرض الحسنه پارسیان در سراسر کشور هستند گفت : توجه ویژه به مقوله تسهیل گری امر درمان در کنار حمایت از کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط دو رویکردی است که هم اکنون با نگاه ملی و تامین مصالح آحاد جامعه در ابعاد مختلف از سوی مدیران ارشد و گروه سیاست گذاری صندوق و بانک پارسیان دنبال می شود.
    وی در ادامه افزود: گروه بانک پارسیان همواره توجه ویژه ای به ایفای رسالت های اجتماعی بنگاه داشته و تاسیس اولین صندوق مستقل از بانک، در میان بانک های خصوصی کشور دقیقا ناشی از همین نگاه و توجه بوده است.
    مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان ضمن تشکر از سپرده گذارانی که با نیت خالصانه و با صداقتی توام با اعتماد سپرده های کوچک و بزرگ خود را در اختیار صندوق می گذارند گفت: باعث افتخار است که به عنوان وکیل این نیک اندیشان ارجمند بتوانیم این منابع را درقالب وام ارزان قیمت به شایسته ترین افراد پرداخت کنیم و این سپرده ها و منابع ارزنده بتوانند مشکل گشای زندگی هموطنانی باشند که با صعوبت و دشواری مواجه هستند.
    وی در ادامه با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان امسال وارد سومین سال همکاری و تعامل با انجمن حمایت از بیماران سرطانی عطوفت خراسان شمالی شده است گفت: صندوق در سالهای 93 و 94 مجموعا مبلغ 2 میلیارد ریال بودجه برای اعطای وام درمانی به بیماران تحت پوشش این موسسه تخصیص و پرداخت کرده است و بر اساس تفاهم نامه منعقد شده جدید 2 میلیارد ریال اعتبار جدید نیز برای پرداخت وام به بیماران سرطانی تحت پوشش این موسسه فعال و تلاشگر تخصیص داده شده است.
    مدیر عامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان پس از حضور در بجنورد برای انعقاد تفاهم نامه حمایت تسهیلاتی از موسسه عطوفت، برای دیدار و گفت و گو با مدیران انجمن حمایت از بیماران سرطانی مشهد در مرکز خراسان رضوی حضور یافت.
    در جریان سفر مدیرعامل صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان به مشهد که با هدف شناسایی یکی دیگر از موسسات حمایتی از بیماران خاص در کشور صورت گرفت، با حضور مدیران و دست اندرکاران انجمن انکلوژی رضا زمینه¬های همکاری و تعامل دوسویه میان این انجمن و صندوق قرض الحسنه بانک پارسیان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی