عصر بازار

با حمایت بانک اقتصادنوین سمینار تخصصی کاربرد کلان داده‌ها در سازمان‌های بزرگ برگزار شد

عصر اعتبار- سمینار تخصصی کاربرد کلان داده‌ها در سازمان‌های بزرگ به همت دبیرخانه ایکوبیگ و مدرسه عالی اقتصاد مونیخ (HDBW) و با حمایت بانک اقتصادنوین در تهران برگزار شد.

با حمایت بانک اقتصادنوین سمینار تخصصی کاربرد کلان داده‌ها در سازمان‌های بزرگ برگزار شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، هدف از برگزاری این سمینار دور روزه تخصصی، ایجاد تصویری بنیادین از کلان‌ داده‌ها، موارد استفاده و کاربرد آنها در صنایع مختلف و چالش‌ها و مشکلات پیاده‌سازی آن در سازمان‌های بزرگ بود.
    پورفسور مارتین بوگدان استاد دانشگاه مونیخ آلمان در این سمینار مباحث مرتبط کلان داده‌ها از جمله ارتباط اینترنت اشیاء با کلان داده‌ها، موارد استفاده کلان داده‌ها در صنایع مختلف، مسایل کلیدی در استفاده کلان داده‌ها، مداخله در سیستم‌های کلان داده و ... را تشریح کرد.
    در این سمینار همچنین فرصت‌ها و تهدیدهای پیش‌روی سازمان‌های بزرگ از جمله بانک‌ها و مؤسسات مالی، بیمه‌ها و دیگر سازمان‌های صنعتی و خدماتی در بکارگیری کلان داده‌ها بررسی شد.
    همچنین پورفسور بوگدان آخرین تحولات حوزه کلان داده‌ها در صنایع کشور آلمان را در این سمینار با ارایه نمونه‌هایی از یادگیری ماشین (Machine learning) با تمرکز بر رایانه‌های بزرگ “IBM” تشریح کرد.
    سمینار تخصصی کاربرد کلان داده‌ها در سازمان‌های بزرگ طی روزهای 30 و 31 تیرماه در مرکز مطالعات بهره‌وری سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی