عصر بازار

عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران:

روابط عمومی سازمان‌‌ها بایستی تبلیغات و اطلاع‌رسانی درست را در رأس امور قرار دهند

عصر اعتبار- صباغی عضو هیأت مدیره پست‌بانک‌ایران در مراسم معارفه سرپرست جدید معاونت روابط عمومی این بانک گفت: روابط عمومی سازمان‌ها بایستی تبلیغات و اطلاع‌رسانی درست را در رأس امور خود قرار دهند.

روابط عمومی سازمان‌‌ها بایستی تبلیغات و اطلاع‌رسانی درست را در رأس امور قرار دهند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی با تبریک به معاون جدید و تقدیر از کارکنان مجموعه روابط عمومی تصریح کرد: باید با آسیب‌شناسی علمی از تجارب و فعالیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی گذشته استفاده کرده و درصدد تقویت آن بود.
    صباغی افزود: روابط ‌عمومی ‌در سازمان‌ها واحدی بسیار مهم و مؤثر است که می‌تواند با هدایت مناسب افکار عمومی، تصویری مثبت از سازمان به آنان ارائه کند.
    وی درپایان برگسترش همه‌جانبه همکاری‌ها با سازمان‌ها و ارائه ایده‌های خلاقانه در روابط عمومی تأکید و رابطه خوب و صمیمانه و عاطفی کارکنان روابط عمومی را بسیار ارزشمند و مثبت برشمرد.
    سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط عمومی نیز ضمن تقدیر از تلاش‌های و زحمات تمامی کارکنان این مجموعه اظهارداشت: روابط عمومی واحدی فرهنگی است که همواره اقدامات و فعالیت‌های آن در یک سازمان اثرگذار می باشد.
    همچنین درپایان این مراسم؛ ابلاغ انتصاب علی میرزائی‌پور به سمت سرپرست معاونت اداره‌کل روابط عمومی توسط دکتر صباغی به وی اعطاء شد.
    گفتنی است: میرزائی‌پور دارای کارشناسی ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و بیش از 17سال سابقه در بخش‌های مختلف روابط عمومی پست‌بانک‌ایران است و پیش از این نیز به‌عنوان رئیس گروه اطلاع‌رسانی و اخبار این بانک مشغول به خدمت‌ بوده است.
    شایان ذکر است: طی ابلاغ‌های جداگانه از سوی دکتر فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران، بابک روشنی به سمت سرپرست معاونت سلامت و رفاه اداره‌کل سرمایه انسانی و رفاه، علیرضا علیزاده به سمت معاونت بهبود فرآیندها و استانداردها اداره کل سازمان و بهبود روشها، نیما افضل‌پور به‌سمت سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و کنترل برنامه‌ها اداره‌کل تحقیقات و برنامه‌ریزی و حجت بهزاد سرپرست معاونت مدیریت شعب استان سیستان و بلوچستان منصوب شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی