عصر بازار

رییس مرکز اصناف:

سپه ،ملت، صادرات و ملی به اصناف وام می دهند

اعتبار- رییس مرکز اصناف و بازرگانان با بیان این نکته که بانک های سپه ، ملت ، صادرات و ملی چهار بانک عامل اعطای تسهیلات هستند ،افزود : بانک ها معتقد هستند باید یک سوم از کل اعتبار به آنها تزریق شود تا پرداخت انجام شود.

سپه ،ملت، صادرات و ملی به اصناف وام می دهند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مهر ۱۳۹۰ - ۰۷:۰۳:۰۹

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، حسن رادمرد افزود : با مشخص شدن منابع تامین اعتبار به بانک ها از ابتدای آبان اعطای تسهیلات به واحدهای انرژی بر آغاز می شود.

    \r\n

    وی گفت: مصوبه پرداخت دو هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به صنوف انرژی بر از طریق بانک مرکزی ابلاغ شده اما هنوز روش تامین منابع آن مشخص نشده است.

    \r\n

    وی در خصوص محل اعتبار تسهیلات خاطر نشان کرد : وزارت صنعت و معدن و تجارت باید از محل فروش دارایی ها و اموال خود این اعتبار را تامین کند که با توجه به زمان بربودن آن فعلا مقرر شد اعتبار از محل دیگری تامین و بعد از فروش اموال و دارایی ها جایگزین شود.

    \r\n

    رادمرد افزود: در مرحله نخست این طرح 10 درصد از واحدهای صنفی یعنی 38 هزار واحد که از نظر میزان انرژی بر بودن و اشتغالزایی نسبت به سایر صنوف تولیدی از اولویت اعطای تسهیلات برخوردار هستند ، از وام های 50 تا 100 میلیون ریالی بهره مند خواهند شد.

    \r\n

    \r\n
    پورسعید خلیلی