عصر بازار

کاسبی جالب دختر آمریکایی:

شکار پوکمون، ساعتی ۲۰ دلار!

عصر اعتبار- اقبال به بازی پوکمون گو به ابداع شیوه های جدید کسب درآمد انجامیده و در تازه ترین تحول در این زمینه دختری آمریکایی با انتشار یک اگهی آنلاین اعلام کرده به ازای دریافت ۲۰ دلار در ساعت برای دیگران پوکمون شکار می‌کند.

شکار پوکمون، ساعتی ۲۰ دلار!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، پیش از این برخی صاحبان مشاغل و از جمله مدیران رستوران ها با پرداخت پول تلاش کرده بودند تعداد بیشتری پوکمون را به محل فعالیت خود بکشانند و برخی رانندگان هم با انتقال پوکمون بازها به نقاط مختلف شهرها درآمد خوبی به جیب زده بودند. اما حالا دختری با شناسه کاربری Ivy St. Ive خود را تعلیم دهنده حرفه‌ای این بازی توصیف کرده و گفته به ازای دریافت 20 دلار در ساعت در نقاط مختلف به شکار پوکمون با استفاده از حساب کاربری افراد می پردازد.

    وی افزوده که از زمان عرضه نسخه اولیه این بازی به صورت کارتی و بر روی کنسول های gameboy/DS در سال 1997 با آن اشنایی داشته است. این دختر شیفت های کاری خود را یک تا چهار ساعته تعریف کرده و قول داده هر یک ساعت یک بار کارفرمایانش را در جریان تازه ترین موفقیت های خود در زمینه شکار پوکمن قرار دهد.

    با توجه به اینکه بخش عمده هیجان و لذت اجرای بازی پوکمون ناشی از انجام آن به صورت شخصی است، مشخص نیست تا چه حد از این ایده استقبال شود، اما به نظر می رسد استفاده از دیگر افراد برای انجام این بازی برای کسانی که به علت کمبود وقت زیاد نمی توانند برای این کار وقت بگذارند مفید باشد.

    گفتنی است شرکت Niantic Labs طراح اصلی بازی پوکمون گو، در سال 2010 در داخل گوگل توسط موسس شرکتی به نام کی هول به نام جان هانکه تاسیس شده است. شرکت کی هول یک دهه قبل در زمینه رسیدگی به ماهواره های نظامی فعال بود. یکی از حامیان اولیه و کلیدی شرکت یاد شده شرکتی به نام In-Q-Tel بود.

    In-Q-Tel یک شرکت سرمایه گذاری وابسته به سازمان جاسوسی سیا محسوب می‌شود. بخش عمده بودجه این شرکت از آژانس ملی اطلاعات مکانی آمریکا یا National Geospatial-Intelligence Agency (NGA) تامین می شود. این آژانس از وزارت دفاع آمریکا و طرح های جنگی آن حمایت می کند و اطلاعاتی را در اختیار نهادهایی مانند آژانس امنیت ملی آمریکا، سیا و غیره قرار می دهد.

    محصول کلیدی و عمومی شرکت کی هول زمین یا ارث نام داشت که بعدها و با خریداری کی هول توسط گوگل در سال 2004 گوگل ارث نام گرفت و امروزه میلیون ها نفر از خدمات آن استفاده می کنند. بنابراین می توان انتظار داشت که اطلاعات ارزشمند شخصی کاربران این سرویس و همین طور بازی پوکمون گو در اختیار نهادهای جاسوسی و اطلاعاتی آمریکا قرار بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو