عصر بازار

شرکت شاپرک در اطلاعیه ای اعلام کرد

تمام اطلاعات بانکی مردم در امنیت کامل است

عصر اعتبار- پس از انتشار برخی اخبار مبنی بر سرقت اطلاعات بانکی شرکت شاپرک، نهاد ناظر بر شبکه پرداخت الکترونیکی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

تمام اطلاعات بانکی مردم در امنیت کامل است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، شرکت شاپرک در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر سرقت اطلاعات بانکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت توضیحاتی را برای رفع نگرانی عمومی ارائه داد:
    1. تمام اطلاعات بانکی و کارت های مردم در امنیت کامل است و دارندگان کارت ها می توانند بدون نگرانی و با اطمینان خاطر از همه خدمات بانکداری و پرداخت الکترونیکی استفاده کنند.
    2. در تخلفات صورت گرفته به هیچ وجه اطلاعات بانکی افراد مورد استفاده متخلفان قرار نگرفته و همکاری و هوشیاری نهادهای مسئول اعم پلیس فتا، شاپرک و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت؛ منجر به اطلاع و دستگیری به موقع متخلفان شده است.
    3. این تخلفات به هیچ وجه ابعاد گسترده ای نداشته و متخلفان فرصت و امکان هیچگونه سوء استفاده را پیدا نکردند.
    4. در پی تلاش های صورت گرفته توسط بانک مرکزی و شرکت شاپرک در سال های اخیر و دستاوردهای ناشی از آن، در حوزه ایجاد امنیت ساختاری در شبکه پرداخت الکترونیکی کشور، تخلفات صورت گرفته تنها ناشی از سوءاستفاده فردی بوده که خوشبختانه این موارد نیز با اطلاع به موقع و اقدامات نهادهای انتظامی خنثی و برطرف شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی