عصر بازار

هیات مدیره اطمینان داد:

مسائل اخیر، تاثیری بر عملیات بانک صادرات نخواهد داشت

اعتبار- هیأت مدیره بانک صادرات به مشتریان، سهامداران و کارکنان این بانک اطمینان داد که مسائل مطروحه در زمینه سوء استفاده مالی اخیر در سیستم بانکی، هیچ گونه تأثیری بر روند جاری عملیات بانک و تعهدات و وظایف ما نخواهد داشت.

مسائل اخیر، تاثیری بر عملیات بانک صادرات نخواهد داشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰:۱۶

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، در پیام هیأت مدیره بانک صادرات خطاب به مشتریان، سهامداران و کارکنان این بانک آمده است: بانک صادرات به عنوان بزرگ ترین بانک خصوصی کشور و با برخورداری از حدود 60 سال سابقه خدمتگزاری به مردم شریف میهن اسلامی با تکیه بر الطاف الهی و با نشانی از مردم داری و مشتری مداری بر سینه و تأکید بر اندیشه ها و تدابیر شایسته و کوشش صادقانه کارکنان خویش، پویاتر از گذشته در خدمت آحاد مردم بزرگوار کشورمان خواهد بود.

    \r\n

    هیات مدیره بانک صادرات در ادامه این پیام آورده است: افتخار ما تحقق خواسته های به حق مشتریان، همراه با ارائه خدمات و محصولات نوین و متنوع بانکی است و بی ترید بالندگی روزافزون این بانک و فتح قله های رفیع خدمتگزاری جز با برخورداری از اطمینان و اعتماد جمعی مشتریان بزرگوار به منصه ظهور نمی رسد.

    \r\n

    در پایان این پیام اظهار امیدواری شده است که در سالی که از سوی مقام معظم رهبری «سال جهاد اقتصادی» نامگذاری شده است هیات مدیره بانک صادرات بتواند به لطف و حول قوه الهی بیش از گذشته در خدمت و کنار مشتریان و سهامداران باشد.

    \r\n

    بر اساس این گزارش، در پی وقوع اختلاس حدود سه هزار میلیارد تومانی، مدیران عامل بانک های ملی و صادرات تغییر کردند و مهدی فتاحی ریاست هیات مدیره بانک صادرات را به جای محمد جهرمی عهده دار شد.

    \r\n

    روز چهارشنبه نیز وزیر اقتصاد اعلام کرد که دولت از سهامداران و سپرده گذاران بانک های درگیر اختلاس حمایت خواهد کرد تا خدشه ای به آنان وارد نشود.

    \r\n

    \r\n
    پورسعید خلیلی