عصر بازار

اردبیل؛

افزایش اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای

عصر اعتبار- فرماندار شهرستان خلخال گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای این شهرستان ۱۸ درصد افزایش می یابد.

افزایش اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی نظری شیخ احمد افزود: امسال 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان به این شهرستان اختصاص یافته که برای اجرای و تکمیل 230 پروژه و طرح عمرانی در حوزه های راه و شهرسازی، آب و فاضلاب روستایی و شهری، جهاد کشاورزی و طرح های اقتصاد مقاومتی هزینه خواهد شد.

    وی گفت: سهم اعتبارات خلخال از اعتبارات استانی 10.77 درصد از کل اعتبارات استان اردبیل است که بر اساس قول مساعد داده شده از سوی استاندار اردبیل در آینده نزدیک در سهم خلخال از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تجدید نظر می شود.

    نظری اظهار کرد: در توزیع اعتبارات کشوری تنها 13 درصد از مجموع اعتبارات به صورت استانی توزیع می شود طوری که در سال گذشته از مجموع یک هزار و 4 میلیارد ریال اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان 85 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و 85 میلیارد دیگر نیز از محل اعتبارات ماده 180 در نظر گرفته شده بود که با توجه به وضعیت سخت اعتباری و پولی دولت ریالی از اعتبارات ماده 180 در سال گذشته تحصیص نیافت و میزان تخصیص اعتبارات استانی نیز کمتر از 30 درصد شد.

    وی گفت: به رغم وضعیت سخت اعتباری در سال گذشته و پایین بودن سطح تخصیص اعتبارات ملی و استانی هیچ یک از طرح های عمرانی این شهرستان تعطیل نشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی