عصر بازار

توسعه سرمایه گذاری های خارجی در خراسان رضوی

عصر اعتبار- سرمایه گذاری های خارجی در خراسان رضوی توسعه می یابد.

توسعه سرمایه گذاری های خارجی در خراسان رضوی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، علی طیب نیا اظهار داشت: اغلب سرمایه گذاری های صورت گرفته در خراسان رضوی ، کوچک و متوسط بوده و بیشتر در حوزه گردشگری و زیارت صورت گرفته است.

    وی افزود: سرمایه گذاران خارجی هم که آمده اند، تمایل شان به همین حوزه ها بوده و واحدهای صنعتی بزرگ در این استان کمتر مشاهده می شود.

    وی تصریح کرد: در حال حاضر تمایلاتی از داخل و خارج کشور برای سرمایه گذاری های گسترده در صنعت وجود دارد که در صورت فراهم بودن شرایط و تعریف پروژه های صنعتی و خدماتی بزرگ، می توانیم آنها را به این خطه گسیل کنیم.

    وی افزود: دلبستگی و علاقه مدیران وزارت اقتصاد همانند همه به مشهد الرضا باعث شده آمادگی لازم برای هدایت سرمایه گذاران به این شهر فراهم شود .

    این گزارش حاکی است، آیت الله سیداحمد علم الهدی نیز در این دیدار گفت: استان خراسان رضوی با وجود نیروی کار متخصص و توانمند، ظرفیت های بسیاری را برای سرمایه گذاری کلان در بخش های صنعت، تولید و فعالیت های عمرانی و زیرساختی دارا است.

    وی ابراز امیدواری کرد، سرمایه گذارانی که در مشهد مقدس حضور می یابند، اولویت خود را حفظ قداست معنوی این شهر و هویت اسلامی آن قرار داده و در تعالی آن بکوشند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی