عصر بازار

بیمه مرکزی اعلام کرد

هموطنان مراقب افراد سودجو باشند، بیمه مرکزی محصولی برای فروش ندارد

عصر اعتبار- بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی اطلاعیه اسامی تعدادی از افراد و شرکت هایی را که طی اقدامی سودجویانه از عنوان بیمه مرکزی برای فروش محصولات اجباری مانند کارت امداد خودرو، کارت سلامت، کارت دندانپزشکی و ... سوء استفاده می کنند، اعلام کرد.

هموطنان مراقب افراد سودجو باشند، بیمه مرکزی محصولی برای فروش ندارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، در سال های اخیر اشخاصی سود جو و فاقد هویت با دسترسی به بانک اطلاعات و مشخصات بیمه گذاران، از طریق تماس تلفنی با هموطنان و اعلام مشخصات بیمه نامه وسیله نقلیه یا مشخصات فردی افراد و معرفی خود به عنوان نماینده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بعضاً با تهدید هموطنان به ابطال بیمه نامه شخص ثالث و یا شمول جریمه، اقدام به فروش اجباری محصولاتی مانند کارت امدادخودرو، کارت سلامت، کارت دندانپزشکی، کارت هوشمند بیمه تکمیلی و ... می کنند و بدلیل اینکه این کالاها و خدمات اغلب فاقد اصالت و کیفیت هستند، موجب اعتراض شهروندان می شوند.
    بنا بر این گزارش، علی رغم اطلاع رسانی های متعدد صورت گرفته توسط روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدتی است تعداد تماس های هموطنان برای استعلام اصالت این محصولات و ارتباط آن با بیمه مرکزی و یا اعلام اعتراض نسبت به افشای اطلاعات بیمه نامه و مشخصات فردی ایشان افزایش یافته  است.
    لذا به هموطنان گرامی توصیه می شود در خرید این محصولات دقت نمایند و در صورت تماس از سوی این افراد، اطلاعات آنها را برای پیگیری قانونی در اختیار بیمه مرکزی قرار دهند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی