عصر بازار

خودپرداز جدید دانشگاه علوم انتظامی مشهد مدیریت شعب خراسان رضوی

عصر اعتبار- معاون فن آوری اطلاعات بانک قوامین و رئیس اداره کارت و خدمات نوین به منظور برگزاری کارگاه آموزشی و بررسی عملکرد سامانه های حوزه بانکداری الکترونیک طی سفری دو روزه در استان اردبیل حضور یافتند.

خودپرداز جدید دانشگاه علوم انتظامی مشهد مدیریت شعب خراسان رضوی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،کامبیز مطلق معاون فن آوری اطلاعات بانک قوامین در این سفر با اشاره به بخشنامه اخیر اداره مرکزی در خصوص بانکداری الکترونیک و ارتقای درآمدهای غیر مشاع بانک سخنانی ارائه کرد .

    وی در این بازدید در جریان مسائل و مشکلات موجود در زمینه بخش های مختلف خدمات بانکداری الکترونیک از جمله  پایانه های پوز فروشگاهی ، دستگاه های خودپرداز ، موبایل بانک، تلفن بانک، اینترنت بانک و سیستم  ICBA  قرارگرفت و به برخی از سوالات همکاران در جلسه پاسخ داد و برخی سوالات و پیشنهادات را نیز جهت ارجاع به کارگروه مربوطه یادداشت کرد .
    محمدرضا تهرانی رئیس اداره کارت و خدمات نوین نیز در این بازدید از وجود طرح های در دست بررسی در زمینه  بانکداری الکترونیکی خبر داد که به زودی با نهایی شدن طرح به مرحله اجرا درخواهد آمد .
    معاونت فن آوری اطلاعات در دومین روز سفر به این استان در جمع همکاران با اشاره به برگزاری مجمع عمومی بانک در 29 تیر ماه و نیز تدوین سند تحول ، برگزاری مجمع عمومی را مهر تاییدی بر تایید عملکرد ها و صورت های مالی بانک از سوی دستگاه های نظارتی دانست و سند تحول بانک را مسیری برای رسیدن به اهداف بانک و تعیین اسناد بالا دستی و نیز بررسی نقاط قوت و ضعف و همچنین  فرصت ها و تهدیدهای موجود در محیط رقابتی بیان کرد.
    مطلق اضافه کرد: بانک قوامین با راه اندازی خانواده جی بی  توانسته طی مدت  2 سال در زمینه ارائه خدمات الکترونیک به رقابت با سایر بانک های کشور بپردازد .
    وی با بیان اینکه  تمامی بنگاه های اقتصادی بایستی در آمد کافی کسب نمایند تا بتوانند هزینه های خود را پوشش دهند ، افزود: بانک قوامین نیز به عنوان یک بنگاه اقتصادی موظف است کلیه هزینه های مربوط به خود را تامین نماید  لذا باتوجه به هزینه های انجام شده در زمینه بانکداری الکترونیک استفاده بهینه از ظرفیت های موجود از جمله ساماندهی دستگاه های پوز ، خود پرداز  و دیگر خدمات باید با حساسیت بیشتری  دنبال شود  .
    معاون فن آوری اطلاعات بانک خاطرنشان کرد: با آموزش و توانمند سازی کارکنان در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک هم در زمان و هزینه ها صرفه جویی می شود و هم تسلط و دانش بیشتر کارکنان باعث ایجاد مزیت رقابتی و استفاده بهینه از این خدمات می گردد.
    در پایان این سفر معاونت فن آوری اطلاعات  و رئیس اداره کارت و خدمات نوین از برخی شعب استان بازدید کردند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی