عصر بازار

بانک سامان:

بانک پیشرو در ارائه خدمات به بازار سرمایه

عصر اعتبار- بانک سامان به واسطه برنامه‌های جدی و گسترده خود برای حضور فعال در بازار سرمایه و حمایت از رونق و توسعه آن، به انتخاب نخست فعالان این بازار تبدیل شده است.

بانک پیشرو در ارائه خدمات به بازار سرمایه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، دکتر رضا آقابابایی قائم‌مقام مدیرعامل با بیان این مطلب اظهار داشت: هدف بانک سامان از حضور فعالانه در بازار سرمایه، ایجاد محیطی پویا، مناسب و مطمئن برای توسعه این بستر اقتصادی است و برهمین اساس در سال‌های اخیر، ازطریق ارتباط مستقیم با فعالان این بازار، اقدام به ارایه خدمت و محصول تخصصی و ویژه‌سازی شده به ایشان کرده‌ایم.

    قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان همراهی بانک‌ها در رونق بورس را ضروری ارزیابی و خاطرنشان کرد: ما تلاش می‌کنیم به‌عنوان تنظیم‌کننده جریان مبادلات مالی در این بازار، سرعت و اطمینان را برای سه عامل فعال در بازار سرمایه یعنی بورس، کارگزاری‌ها و خریداران سهام فراهم کنیم.

    وی افزود: گام اساسی در این زمینه با امضای تفاهم‌نامه با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار (سمات) برداشته شد تا بانک سامان به‌عنوان بانک عامل، وارد چرخه تسویه وجوه شرکت‌های بورسی و فرابورسی شود.

    آقابابایی اظهار داشت: ازسوی دیگر، شعبه سی تیر بانک به‌عنوان شعبه تخصصی بازار سرمایه با کارشناسان اعتباری متخصص در خدمت فعالان بورس قرار گرفته است تا بتوانند خدمات موردنیاز خود را به‌‌صورت ویژه و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

    قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان ضمن اشاره به اختصاص خطوط اعتباری ویژه به کارگزاران بورس گفت: ما تلاش کرده‌ایم با ارایه خدمات اعتباری متنوع به گروه های مختلف ذینفع در بازار سرمایه، ضمن کمک به توسعه و تعالی بیشتر بازار، تا حد امکان دغدغه‌های فعالان بازار در حوزه های مالی و بانکی را کاهش دهیم.

    آقابابایی در پایان گفت: ما از ایده‌ها و تقاضاهای جدید فعالان بازار سرمایه برای بهبود، تسریع و توسعه فرآیندهای مالی در این بازار استقبال می‌کنیم و آماده هستیم از طریق شعبه تخصصی خود یا مدیریت اعتبارات خرد و صنفی، ضمن بررسی دقیق پیشنهادها و طرح‌ها، همکاری خود را توسعه دهیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی