عصر بازار

سبحانی‌فر تصریح کرد:

فعالیت شهرنت‌های بانک شهر به منظور رفاه حال شهروندان

عصر اعتبار- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه فعالیت شهرنت‌های بانک شهر به منظور رفاه حال شهروندان بوده است، گفت: رضایتمندی مردم از شهرنت‌های این بانک با توجه به استفاده حداکثری از این خدمات مشهود است.

فعالیت شهرنت‌های بانک شهر به منظور رفاه حال شهروندان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، رمضانعلی سبحانی‌فر با اشاره به خدمات نوین این بانک به شهروندان، گفت: ایجاد شهرنت‌ها در سراسر کشور حتی نقاط محروم یکی از کارهای پسندیده بانک شهر به منظور ارتفاء رفاه بیشتر شهروندان است.

    نماینده مردم سبزوار، چغتای و جوین در مجلس شورای اسلامی، با بیان این ‌که انجام خدمات الکترونیک بانکی از سوی بانک شهر به اهداف دولت الکترونیک کمک شایانی کرده است، افزود: کاهش هزینه و صرفه‌جویی در وقت، نتایج اقدامات مثبت بانک شهر در سال‌های اخیر بوده است.

    این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر این ‌که یکی از مهم‌ترین مزایای پیشخوان‌های شهرنت، تسهیل در ارائه خدمات بانکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن است تصریح کرد: قبل از وجود این شهرنت‌ها مردم زمان زیادی را برای امور بانکی خود در بانک‌ها صرف می‌کردند، اما اکنون این مشکل برطرف شده است.

    سبحانی‌فر با بیان این‌که ارایه خدمات 24‌ساعته از سوی شهرنت‌ها به شهروندان دسترسی آسان آنها به منابع مالی و پولی در هر ساعت از شبانه‌روز را ممکن کرده است، ادامه داد: ایجاد شهرنت‌ها از سوی بانک شهر خدمت نوینی بود که هنوز هیچ یک از بانک‌ها نتوانسته‌اند در این مسیر گام بردارند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تاکید بر ضرورت توسعه شهرنت‌ها در سراسر کشور، گفت: با توجه به خدمت‌رسانی بدون وقفه شهرنت‌ها حمایت بانک مرکزی از این بانک برای تعدد شعب مجازی ضروری است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی