عصر بازار

آغاز چهارمین فراخوان اعطای تسهیلات وجوه اداره‌شده به طرح های فناورانه

عصر اعتبار- وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای چهارمین بار جهت اعطای تسهیلات وجوه اداره شده به طرح های فناورانه از تاریخ ۱۰/۵/۹۵ تا ۳۰/۵/۹۵ از طریق پست بانک ایران فراخوان داد.

آغاز چهارمین فراخوان اعطای تسهیلات وجوه اداره‌شده به طرح های فناورانه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، بنابر اعلام مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این فراخوان در راستای ارتقا و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT) کشور وتولید برنامه های نرم افزاری و ایجاد زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در بخش ICT بوده است.
    بر این اساس، از محل منابع داخلی شرکت ها و سازمانهای وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وجوهی به صورت تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از تحقیقات، طرح های توسعه ای، اشتغال آفرینی و یا صادرات کالا و خدمات در نظر گرفته شده که بر مبنای دستور عمل مصوب و محورهای اعطای تسهیلات پرداخت می شود.
    این گزارش حاکی است، وام به چهار گروه شامل گروه اول: تولید و توسعه تجهیزات در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات(ICT)، گروه دوم: تولید و توسعه نرم افزار، گروه سوم: تولید و توسعه محتوا و خدمات و گروه چهارم: تولید و توسعه در زمینه امنیت اطلاعات قابل پرداخت است
    شرکت های متقاضی تسهیلات می بایست، طرح کسب و کار خود را به صورت کامل تهیه نموده و از تاریخ 10/5/95 نسبت به ثبت نام اقدام نمایند

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی