عصر بازار

رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی خبر داد:

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۲۱ فقره سرقت در بوکان

عصر اعتبار- رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارق حرفه‌ای منازل بوکان با ۲۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای با ۲۱ فقره سرقت در بوکان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس،  سامان غنی‌زاده اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان بوکان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

    وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با انجام یکسری اقدامات تخصصی و پلیسی موفق به شناسایی این سارق شدند و شب گذشته این سارق را حین سرقت دستگیر کردند.

    رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: سارق دستگیر شده پس از دستگیری به مقر پلیس این شهرستان منتقل شد و در بازجویی‌های پلیسی به 21 فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد.

    این مسؤول با بیان اینکه سارق دستگیر شده از سارقان حرفه‌ای این شهرستان است، افزود: متهم که دارای اعتیاد به مواد مخدر بوده پس از تشکیل پرونده مقدماتی در مقر پلیس جهت سیر مراحل قانونی بعدی به مقامات قضائی این شهرستان تحویل داده شد.

    غنی‌زاده افزود: ماموران پلیس آگاهی بوکان در بازرسی از مخفیگاه این متهم مقداری اموال مسروقه که شامل تعدادی لوازم خانگی بود را کشف کردند که بنا بر اعلام کارشناسان ارزش ریالی این اموال مبلغ 200 میلیون ریال برآورد شده است.

    وی خاطرنشان کرد: سرقت از جمله جرائمی است که افزایش آن سبب ایجاد ناامنی در جامعه می‌شود لذا از شهروندان خواستاریم که مراقبت لازم را در خصوص حفظ اموال خود را داشته باشند.

    رئیس پلیس آگاهی انتظامی آذربایجان غربی تصریح کرد: بیش از 97 درصد از سارقان آذربایجان غربی معتاد به مواد مخدر هستند و این به منزله این است که این افراد برای به دست آوردن مواد مخدر مصرفی خود دست به سرقت اموال مردم می‌زنند، لذا از تمام مسؤولان و مردم می‌خواهیم که نسبت به ترک اعتیاد این افراد تمام تلاش خود را انجام دهند.

    این مسؤول افزود: اگر شرایط لازم را برای بهبود تمام معتادان آذربایجان غربی فراهم شود ما شاهد کاهش قابل توجهی از آسیب‌های اجتماعی در استان خواهیم شد، لذا از مسؤولان ذی‌ربط و همچنین از خیران درخواست داریم امکانات لازم را جهت ترک اعتیاد معتادان استان را فراهم کنند.

    غنی‌زاده به شهروندان توصیه کرد که در صورت خروج از منزل، تنها به بستن در خروجی منزل اکتفا نکرده و تمامی درهای داخل منزل را قفل کرده تا فرصت جستجو و راه نفوذ از سارقان سلب شود، در صورت تغییر مکان حتما قفل‌های در اصلی منزل جدید را تعویض کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی