عصر بازار

جانشین سازمان وظیفه عمومی خبر داد:

مهلت ۲ روزه ثبت نام پرداخت جریمه غیبت

ثبت‌نام ۵۵ هزار سرباز غایب

عصر اعتبار- جانشین سازمان وظیفه عمومی با اعلام خبر ثبت نام ۵۵ هزار سرباز غایب برای پرداخت جریمه غیبت سربازی، از مهلت ۲ روزه برای ثبت درخواست متقاضیان در مرحله اول این طرح خبر داد.

مهلت ۲ روزه ثبت نام پرداخت جریمه غیبت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از تسنیم، سردار ابراهیم کریمی با اشاره به رو به اتمام بودن فرصت ثبت نام متقاضیان پرداخت جریمه نقدی غیبت سربازی، اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مشمولانی که متقاضی پرداخت جریمه نقدی غیبت سربازی هستند، تنها تا 15 مرداد ماه فرصت دارند تا درخواست خود را به ادارات پلیس +10 ارائه دهند.

    وی ادامه داد: بدیهی است پس از تاریخ مذکور، مرحله اول ثبت نام پرداخت جریمه غیبت سربازی در سال 95 به اتمام می‌رسد و این تاریخ به فرصت دیگر موکول نخواهد شد.

    جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: آمارهای به دست آمده نشان می‌دهد تا امروز حدود 55 هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده و درخواست خود برای پرداخت جریمه غیبت سربازی را ثبت کرده‌اند.

    کریمی در پاسخ به این سوال که آیا امکان ثبت نام برای متقاضیان پرداخت جریمه نقدی پس از تاریخ مذکور وجود نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: قطعاً بعد از منقضی شدن تاریخ مذکور، شرایط رسیدگی به درخواست متقاضیان و همچنین پرداخت اقساطی جریمه درنظر گرفته شده، به شکل فعلی نخواهد بود.

    جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا اضافه کرد: این بدان معناست که بررسی درخواست متقاضیان پس از تاریخ مذکور، تا پایان رسیدگی به درخواست متقاضیانی که در مرحله اول ثبت نام کرده‌اند انجام نمی‌شود و علاوه بر آن نیز به میزانی که از تاریخ مذکور بگذرد، از زمان تقسیط در نظر گرفته شده برای متقاضیان نیز کسر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی