عصر بازار

در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان های اقتصادی، بیمه "ما" تحسین مقامات سازمان ملل را برانگیخت

عصر اعتبار- بیمه "ما" در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان های اقتصادی موجب تحسین معاون دبیر کل سازمان ملل و مدیر اجرائی برنامه محیط زیست ملل متحد قرار گرفت و خسارتهای پلنگ ایرانی را پرداخت کرد.

در راستای مسئولیت اجتماعی سازمان های اقتصادی، بیمه "ما" تحسین مقامات سازمان ملل را برانگیخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹:۰۰

    به گزازش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، مدیر عامل بیمه "ما"  در آیین «پرداخت خسارات تحت پوشش بیمه مسئولیت مدنی جامع پلنگ ایرانی به خسارت‌دیدگان» ،  که موجب حیرت و تحسین اشتاینر (معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیر اجرائی برنامه محیط زیست ملل متحد) شده ، با حضور مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان هرمزگان، مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان محیط زیست کشور، معاون محترم استاندار بوشهر، مدیر محترم بانک ملت استان بوشهر، مدیرعامل محترم صندوق ملی محیط زیست کشور، مدیرکل منابع طبیعی و جهاد کشاورزی و دیگر مسوولان استانی و جمعی از محیط‌بانان شهر بوشهربیان کرد: بیمه "ما" در راستای حمایت از روستاییان کشور و کمک به منابع محیط زیست کشور و حفظ نماد قدرت و شجاعت یعنی پلنگ ایرانی وارد چنین مسئولیت اجتماعی شده است.

    مهندس مجید صفدری ، با اشاره به قدمت پنج ساله بیمه "ما" و این‌که هنوز بیمه " ما" در دوران نوپایی به سر می‌برد، یادآور شد: با وجود برخی از مسائل در خصوص قبول این مسوولیت ، همواره با خود اندیشیدیم که مگر می شود که « پلنگ حمله کند، هیچ‌کس پاسخگو نباشد؛دارایی روستایی‌های بی‌گناه از بین برود،  کسی به دادشان نرسد!» به همین روی براساس رسالت اجتماعی خود وارد این فضا شدیم.

    در ادامه  معاون محترم استاندار بوشهر از شرکت بیمه "ما"  و سازمان محیط زیست به خاطر تلاش ها و نقش برجسته ای که در حمایت از پلنگ ایرانی و روستائیان کشور ایفا نموده است، تقدیر و تشکر کرد.

    همچنین در این مراسم ، مدیرکل حفاظت از محیط زیست با اشاره به انتشار گزارشاتی مبنی بر شکوائیه اهالی تنگه ارم در خصوص حمله پلنگ، در روزنامه محلی بوشهر گفت: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های خانم ابتکار و مجموعه محیط زیست استان، بر آن شدیم تا طرح پایلوت پلنگ ایرانی را در شهرستان دشتستان آغاز کنیم و این‌گونه برای نخستین بار این طرح در استان کلید خورد.
    در ادامه دکتر آرزو صانعی، مجری طرح ملی حفاظت از پلنگ ایرانی در خصوص دو برنامه حفاظتی در این راستا تصریح کرد: از جمله مشکلات مطرح در حفظ پلنگ ایرانی در این منطقه، توسعه جاده‌ها، تخریب طبیعت، توسعه مناطق مسکونی، خشکسالی، آتش‌سوزی، کاهش شدید طعمه این گونه و شکار و صید غیر مجاز بود که پس از بررسی و جمع‌آوری داده‌های مورد نیاز، این منطقه انتخاب شد.

    وی افزود : موارد تحت پوشش  برنامه بیمه جامع پلنگ ایرانی که توسط بیمه "ما" عملیاتی شد  شامل خسارات دام، پرداخت مستقیم به فرد خسارت‌دیده و خسارات واردشده به محیط زیست به‌دلیل تلفات پلنگ است.

    در ادامه دکتر علی تیموری، مدیرکل مدیریت شکار و صید سازمان محیط زیست کشور توضیحاتی را در خصوص جریمه شکار پلنگ عنوان کرد که این جریمه پنج میلیونی در سال 93 به 80 میلیون در سال 94 افزایش و حداقل سه سال زندان حکم خاطیان خواهد بود.

    وی با اشاره به پیش‌قدم شدن شرکت بیمه "ما" برای مشارکت در طرح پلنگ ایرانی تاکید کرد : شرکت بیمه " ما" داوطلبانه و جهت یاری به محیط زیست کشور و کمک به روستاییان خسارت دیده ، حیرت و تحسین اشتاینر (معاون دبیرکل سازمان ملل متحد و مدیر اجرائی برنامه محیط زیست ملل متحد) را برانگیخت.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو