عصر بازار

آغاز فعالیت پایگاه خبری شبکه بانکی کشور "ایبنا"

عصر اعتبار- رئیس پژوهشکده پولی و بانکی گفت: پایگاه خبری ایبنا با هدف یکپارچه سازی و جریان سازی در حوزه بانکی اغاز به کار کرده است.

آغاز فعالیت پایگاه خبری شبکه بانکی کشور "ایبنا"
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی دیواندری در همایش رونمایی از سایت خبری ایبنا گفت: تمام وزارتخانه ها دارای یک پایگاه خبری منسجم بودند ولی در حوزه بانکی این شبکه خبری وجود نداشت.

    وی ادامه داد: از مدتها قبل با مدیریت کارآمد ، کارهای اجرایی مربوط به این پایگاه خبری را سازماندهی کردیم تا در حوزه خبری بانکی یک پایگاه اطلاع رسانی منسجم داشته باشیم.

    رئیس پژوهشکده پولی و بانکی با اشاره به اینکه بانکها همیشه و در همه جای دنیا مورد توجه هستند ، گفت : مردم تمام دنیا با نظام بانکی ارتباط تنگاتنگی دارند و هیچ کشوری بدون نظام کارآمد بانکی ، رشد نمی کند.

    دیواندری افزود: تشکیل این پایگاه خبری می تواند مکمل پایگاه های خبری موجود در جامعه باشد و به بقیه شبکه های رسانه ای کشور کمک کند.

    وی افزود: این پایگاه خبری برای رقابت با سایر رسانه ها تشکیل نشده است بلکه مبنا و مبدا تشکیل این پایگاه خبری کمک به رسانه های دیگر در حوزه بانکی است.

    رییس پژوهشکده پولی، بانکی ایجاد یک پایگاه تحلیلی خبری بانکی را از اهدف مهم این پایگاه خبری دانست و گفت : مجوز ایجاد این پایگاه خبری از وزارت ارشاد کسب شده است و به مناسبت وز خبرنگار شروع به کار می کند.

    دیواندری با اشاره به اینکه استفاده از ابزارهای تصویری درتمام پایگاه های خبری دنیا یک اصل بسیار مهم است ، گفت : در این پایگاه خبری یک سرویس مجله تصویری وجود دارد و در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی